Auto’s…

Deze namiddag ben ik met onze wagen naar de autokeuring geweest. Eerst de milieutest ondergaan (voor dieselwagens), en daarna aanschuiven in de (korte) rij voor de uiteindelijke keuring. Alles verliep heel vlot, ik moest amper wachten. En het voornaamste is dat ik weer een jaartje onbezorgd mag rijden… πŸ˜‰

Daarna belde schoonzoon of ik eens met de wagen kon langsgaan bij hem. Hij gebruikt nu de oude Peugeot 806 van zijn ouders, en die begint serieus wat mankementen te vertonen. Zo wou hij weer eens niet starten, en kwamen er dus startkabels aan te pas om het beestje weer in gang te krijgen. Wat niet zonder enige moeite lukte…

En zo weer nuttig bezig geweest… πŸ˜‰

Groetjes,

Billy

β™₯

16 gedachtes over “Auto’s…

  1. Ik heb een hekel aan naar de keuring gaan want nog nooit ben ik daar vlot buiten geraakt, steeds lange wachttijden op gelijk welk uur ik ging. Gelukkig steeds een groene kaart, dat was dan telkens de positieve noot. Ergens in februari ben ik weer aan de beurt…zal er nog niet aan denken πŸ™‚

  2. Hallo,
    Nog voor het einde van het jaar zijn we ook alweer aan de beurt. Aanschuiven en hopen dat het weer maar eens lukt voor een jaartje. Ondertussen kost deze grap ook al een aardige euro.

dit vind jij er van...

