Update 2

Nee, de slaapkamer is nog niet afgewerkt.

Ook al is er al een pak werk verricht. Zijn 3 muren al afgewerkt, en de 4e (accentkleur) al een eerste laagje verf gekregen (wat er naar schatting 3 zal vereisen). Is het vasttapijt vervangen door laminaat. Staat de kleerkast opnieuw op z’n plaats.

Rest nog:

  • accentmuur één of twee lagen verf geven
  • houtwerk verven (raam en deur + omlijstingen)
  • bed en nachtkastjes terugplaatsen

Ik reken erop dat volgende dinsdag alles moet afgewerkt geraken.

Intussen is mijn feedreader hopeloos volgelopen met logjes, en probeer ik de opgelopen lees- en reageerschade in te halen (wat niet helemaal zal lukken, daarvoor mijn excuus!). Gelukkig hoefde ik vanavond niet te werken, omdat ik een dagje (nachtje) verlof heb opgenomen. Morgen ga ik nl. met schoonbroer op busreis met onze bierproefvereniging. Dan bezoeken we eerst brouwerij Sint-Bernardus in Watou, gaan we ’s middags in een volkscafé iets eten, en gaan we in de namiddag naar het bierfestival in Poperinge. Een welgekomen afwisseling van een drukke week…

Fijn weekend!

Liefs,

Billy

23 thoughts on “Update 2

  1. Gelijk heb je.De boog kan niet altijd gespannen staan.Vlieg er morgen maar eens goed in en geniet.Hopelijk raakt je verbouwing klaar zoals je gepland had en blogjes ..die lopen niet weg maak je daar maar geen zorgen over.

  2. Ik begrijp dat er dit weekend van klussen niets meer komt, combinatie klussen en bier gaat niet samen haha! Geniet ervan Billy en daarna weel volop verder hè? 😉

  3. Hallo,
    Zo te zien werd al heel wat werk verricht en zijn jullie nu klaar voor een korte pauze dit weekend. Geniet alvast van de proeverij en het festival, want daarna wachten nog enkele dagen van kussen. Fijn weekend.

  4. Sint bernardusbier dat koop ik regelmatig en dat is heel lekker, ik heb al byna spijt dat ik niet bij die proeverij ben. Maar na zo’n harde werkweek heb je zo’n weekend verdient, geniet er van!

  5. Wat is de accentkleur? Onze slaapkamer is momenteel te neutraal en wil er wat pit inbrengen,……dus suggesties welkom :-). En Rome is ook niet op een dag gebouwd, dus ontspannen mag hé en als ik me niet vergis ben je daar vrijdagavond al met begonnen 🙂 🙂

  6. Hey Billy,

    Ja met zoveel werkzaamheden is er altijd iets dat versloft. Je feedreader bijhouden is dan wel het laatste waar je aan denkt. MAar ik zag je naam alweer hier en daar. Dus dat is een goed teken.

  7. Een bierproefvereniging, daar heb ik nog nooit van gehoord!
    Tijdens een bedrijfsuitje vorig jaar heb ik ook eens een bierproeverij meegemaakt in de Joppekerk in Haarlem (nu geen kerk meer).
    Het viel mij goed in de smaak!
    Tip van mij: Niet gaan behangen na het bier proeven!

dit vind jij er van...

