Nieuw thema

Vandaag heb ik een oude gewoonte weer opgepikt, nl. mijn log van een nieuw uiterlijk te voorzien na het verlof. Ik hou wel van verandering. WordPress biedt een rijke waaier aan thema’s aan, alleen jammer dat je weinig gratis mogelijkheden hebt om de kleuren en lettertypes aan te passen. Het lettertype vind ik eigenlijk wel heel belangrijk om mijn log goed leesbaar te maken. Ook een bepaalde kleurencombinatie kan daarin helpen. Ik vind dat sommige loggers daar Γ©cht te weinig aandacht voorΒ  hebben…

Maar kom, ik ben content met dat nieuwe kleurtje. Mooi blauw… πŸ˜‰

Groetjes!

Billy

β™₯

26 thoughts on “Nieuw thema

  1. Hallo Billy,
    Ondertussen is het blauw al een beetje vertrouwd. Is wel een grote verandering in vergelijking met het vorige uitzicht. Maar naar onze bescheiden mening, komt het iets professioneler over. So keep on blogging…

  2. Ik vind de layout niet zo belangrijk. Ik verschiet telkens als het bij iemand verandert is. Maar dat komt vast omdat ik daar zelf allemaal geen verstand van heb. Wel mooi gedaan hoor!

  3. Een mooi warm decor Billy,
    net zoals een fluwelen nacht.
    Dacht er ook al over maar vond nog niks naar mijn zin
    ook al is het Web nog zo groot.
    Hopelijk kan je julllie weekend invullen met alles wat je graag doet.
    Tot ziens enne ik hield mijn belofte πŸ˜‰ (foto)

    β™₯

dit vind jij er van...

