Weekendverslag 7 & 8 september

attitude-if-you-can-read-this

Ik heb een zwaar weekendje achter de rug.

Allereerst was er vrijdag (hoort nog niet bij mijn weekend, maar kom…) de verhuis van dochter en schoonzoon. Na mijn slaapje en ontbijt onmiddellijk ingeschakeld om te helpen dragen en sleuren aan meubelstukken en kastinhouden. Er zaten verdomd zware spullen in, en ik was dan ook blij toen het avond was en ik naar m’n werk kon…Daar beleefde ik zowat de belabberdste werknacht uit mijn carrière. Veel problemen en die werden dan nog afgerond met een complete blokkering van mijn machine. Dat het dan nog mijn eigen schuld was, en hierdoor het hele weekend niet kon geproduceerd worden, maakte het nog moeilijker om dragen…

Zaterdagmorgen bleef ik dan ook een uur of 3 na om de mensen van het onderhoud te helpen. Na thuiskomst eerst nog ’s gaan piepen bij dochter of ik nog iets kon doen, de meeste spullen waren wel verhuisd maar stonden nog belange niet op de goeie plaats. Maar veel kon ik niet meer uitrichten en ik zocht dan maar thuis mijn bed op. ’s Avonds hadden we de verjaardag te vieren van vrouwliefs neefje. Dat feestje ging door in de VIP-ruimte van SV Zulte Waregem, en werd ook samen gevierd met één van de spelers daar: Davy De fauw (familienaam door een foutje op de burgerlijke stand met een kleine “f” geschreven!).  We werden er verwend met vele hapjes en liters drank, en konden ook een danspasje zetten. Het was in de vroege uurtjes toen we huiswaarts keerden… 😉

Zondagmorgen wat langer uitgeslapen dan gewoonlijk, en na het ontbijt reed ik met de fiets naar mijn moeder in het rustoord. Daarna alles in gereedheid gebracht voor wellicht één van de laatste barbecues van het jaar met onze kids. Gelukkig hielden we het droog, al kregen we bij het dessert al enkele druppels te verwerken. Daarna zijn we nog naar de 2e helft van het voetbal geweest van onze favoriete ploeg, die een billijk gelijkspel haalden tegen Sassport Boezinge.
Na het voetbal hadden we ook nog een babyborrel, waar onze vriendenbende ook aanwezig was.   Opnieuw hapjes en drank à volonté dus…

Aan feesten geen gebrek gehad…

Groetjes,

Billy

18 gedachtes over “Weekendverslag 7 & 8 september

  1. Van je werknacht was vervelend zeg… Je had een druk weekend. Fijn dat je dochter verhuisd is, altijd hele klus. En het sjouwwerk moet toch meestal door de mannen gebeuren… Verder een weekend van feestje naar feestje, ik hou er van:-) net als van het t-shirt dat je boven dit blogje hebt geplakt: geweldig!

    Groetjes en een fijne werkweek gewenst!

    Inge

  2. Klote wat op je werk gebeurde. Automatisch ben je daar mee bezig maar gelukkig heeft het niet je ganse weekend verpest. Billy, hoe hou jij dat vol met zo weinig slaap?

  3. Misschien ietsje teveel hooi op je vork genomen vrijdag?
    Je zult wel blij zijn dat de verhuizing is afgerond, je hebt je behoorlijk druk gemaakt de afgelopen tijd.
    Maar eh…wanneer slaap jij eigenlijk?? Als ik jouw verslag lees krijg ik al wallen onder mijn ogen 😀

  4. 🙂 ik versta altijd zotte waregem op de radio, dan maakt jouw logje vandaag alles goed, en ik zou willen jouw tegenslag ook billy:-)

    ik in beeld:-)
    al diverse keren maar dan was jij der denk ik niet :-))))

    xxx

  5. Ik heb helaas geen zin om mijn hoofd te draaien
    kans dat ik van mijn barkruk tuimel
    dus neem rust, en alles komt wel weer gladgestreken en in de plooitjes uit de kast 😉

  6. Hallo,
    Oei, dat is natuurlijk minder aangenaam zo een machine die in panne valt. Gelukkig werd het euvel vlug verholpen. Aan feestjes is er inderdaad geen gebrek geweest bij jullie, Dat alles in combinatie met een verhuis vergt natuurlijk zijn tol. Maar enkele uurtjes slaap en je bent alweer de oude zo te zien.

  7. Je hebt het erg druk gehad met het huis van je dochter en dan overkomt je ook nog zoiets vervelends op je werk. Arme jij! Gelukkig heb je daarna weer voldoende afleiding gekregen maar pas goed op jezelf Billy!

dit vind jij er van...

