Valse start

“Hoe is het gebeurd?”

“Is het lang geleden dat je nog een spuitje tegen tetanus kreeg?”

“Ik ga je een plaatselijke verdoving toedienen”

Dit kreeg ik gisteravond te horen nadat ik een wonde opliep op het werk. Na amper 1 uur aanwezigheid veroorzaakte een metalen braam aan de installatie waar ik aan werk een serieuze snee in mijn arm. Na de eerste zorgen werd ik naar het ziekenhuis gebracht waar ze de wonde hechtten. Daarna kon ik naar huis. Een wel erg korte eerste werknacht dus.

Vanavond de 2e poging, meteen al mijn laatste werknacht deze week…oef!

Groetjes!

Billy

♥

25 thoughts on “Valse start

  1. Dat moet even schrikken zijn geweest Billy,
    maar met de nodige verzorging komt dat weer allemaal goed.
    En met een verlengd weekend in zicht genoeg tijd om te recupereren.
    Het beste ♥

  2. Hallo Billy,
    Dat ging inderdaad even mis en je kan moeilijk anders zeggen, dan dat dit een valse start is geweest. Trouwens met metalen kan je nooit voorzichtig genoeg zijn.Een dosis tetanos was dan ook wel op zijn plaats. Nu even bekomen en terug aan de slag.

  3. Hallo Billy,
    Zonet vernamen we het minder fraaie nieuws dat alle vluchten naar Egypte worden geannuleerd. We mogen dus de vakantie daarheen wel vergeten. Hopelijk krijgen we een goed alternatief aangeboden, anders loopt deze vakantie uit op een sisser zoals ze zeggen.

dit vind jij er van...

