Einde verlof

Gisteren was mijn laatste verlofdag, maandag moet ik opnieuw aan de slag. Gelukkig is het maar een korte werkweek, van 2 nachten. Woensdag werk ik niet omdat we op donderdag ons straatfeest houden. En vrijdag is er de brug van de feestdag.

Ik kan terugblikken op een mooie verlofperiode: veel gefietst, veel buiten geleefd door het schitterende weer, vaak buiten gegeten, enz…
Vanavond heb ik nog een plezierig uitje, bij een wedstrijd van Acht tv heb ik nl. 2 toegangskaarten gewonnen voor de Lokerse Feesten. Op het programma vanavond staan SX, Balthazar, The B 52’s en Daan. Wordt ongetwijfeld genieten!

Ik wens jullie nog een fijn weekend toe!

Liefs,

Billy

26 gedachtes over “Einde verlof

  1. Wat een geluk dat je die kaarten gewonnen hebt, ideaal voor een muziekliefhebber en de zangers-muzikanten zijn niet van de minste. Mooie afsluiter van uw heerlijk verlof.

  2. Hallo Billy,
    Ja aan alles komt ooit een einde, ook aan de verlofperiode. Dat het is meegevallen zal wel grotendeels aan het weer gelegen hebben. Bovendien kan je deze periode nog afronden met een avondje Lokerse Feesten. Hopelijk houdt Daan ditmaal stand op het podium…

  3. Hallo Billy,
    Zo een korte werkweek is natuurlijk de ideale manier om terug op gang te komen. Verlof kan niet eeuwig blijven duren, dat zou maar al te gemakkelijk zijn. Hier tellen we stilaan af naar juist die lang verwachte vakantie, die evenwel vlug voorbij zal zijn. Allez, succes alvast deze week..

  4. Met een korte werkweek kun je voorzichtig weer op gang komen! Wij hebben zaterdag ons straatfeest, de weersvoorspellingen zijn goed tot nu toe, dus jullie en wij kunnen genieten!
    Wij hebben eind volgende week pas vakantie, we kijken er naar uit!

dit vind jij er van...

