De Mens – Dit is mijn huis

Gisteravond zijn we met onze vaste cultuurvrienden naar het optreden geweest van De Mens in onze stadsschouwburg De Schakel. De Mens bestaat 20 jaar, en tijdens hun huidige tournee kunnen ze dan ook kiezen uit een ruim aanbod aan hits die ze in de loop der jaren verzamelden. Toch speelden ze voor de pauze veel liedjes die ik niet kende, maar toch direct goed in het gehoor lagen. Na de pauze was het tijd voor de bekendere songs, zoals Maandag, Sex verandert alles, Sheryl Crow I need you so, En in Gent, enz… En natuurlijk ook het onderstaande “Dit is mijn huis”.
Zanger en bezieler van de groep, Frank Vander linden, maakte er door zijn humorvolle bindteksten een hele aangename avond van. En wij hebben dus alweer genoten van een heerlijk muzikaal avondje…

Muzikale groetjes,

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier . Mijn muziekcollectie: klik hier

17 gedachtes over “De Mens – Dit is mijn huis

  1. Hallo,
    De man nooit live aan het werk gezien, maar van horen zeggen, het loont de moeite en is meer dan zijn inkomgeld waard. Misschien dat we ooit wel eens in de gelegenheid zijn om ervan te genieten.

  2. Ook ik ken deze alleen van horen zeggen, maar het klinkt goed.
    Daarom genoteerd en even met maatje overleggen. Mss voor in de toekomst als we eens niets om handen hebben. Liefs ♥

dit vind jij er van...

