Bubbeldagen

Dinsdag had ik een afspraak met een andere vrouw. Toen ik bij haar op de zetel lag, besefte ik dat ik nooit zo dicht bij een vreemd stel borsten was geweest als op dat moment. Toen ze haar tandfrees extra diep tussen mijn tanden stak, dacht ik dat ze mijn gedachten geraden had en me mijn fantasietje betaald wou zetten. Ik was dus bij de tandarts(e) voor mijn jaarlijkse onderhoudsbeurt… Gelukkig verklaarde ze mijn gebit kerngezond…over mijn dirty mind geen woord… :-P !

Morgenavond vertrekken wij na mijn werk (en een deugddoende douche) richting Middelkerke. Daar brengen wij samen met vrouwliefs broer en zijn vriendin het weekend door, ter gelegenheid van het Champagneweekend. Er zal natuurlijk niet alleen een bezoekje aan deze champagnebeurs gebracht worden. We zullen ook wel een strandwandeling doen, en een bezoekje brengen aan één van de bekendste biercafés. En genieten van lekker eten…

Ik wens jullie alvast een heel mooi weekend toe!

Groetjes!

Billy

25 reacties op “Bubbeldagen

  1. Joke zegt:

    Wat een fijne vooruitzichten. Veel plezier!

  2. klaproos zegt:

    wat gedachten al niet kunnen doen, zo ga ja misschien wel graag naar de tandarts:-)

    fijn weekend billy,:-)

    xxx

  3. Prettig weekend, Billy !

  4. datzalwel zegt:

    Dus echt genieten van dat vreemde stel borsten was er niet bij. Misschien gelukkig maar. De champagne zal er in ieder geval niet minder om smaken. Proost al vast.
    Groetjes.

  5. J@n. zegt:

    Dus dit gebeurt allemaal met gezonde tanden! ;-)

  6. ZON-nebloem zegt:

    jou weekend is deze keer gevuld met champagne, dat is wel heel plezant denk ik na een paar glaasjes

  7. Redstar zegt:

    Zo dirty is die mind niet hoor. Elke gezonde man zou het opvallen en zo denken.
    Je hoeft er je geen zorgen om te maken. Je bent gewoon net zo gezond als je tanden :P

  8. Sas zegt:

    Haha leuk geschreven!
    Alvast een fijn weekend :)

  9. Na een bezoek aan de tandarts heb je dat wel verdiend zo’n leuk weekend, geniet ervan!!

  10. Ollie zegt:

    Prettig weekend jongen en geniet van de bubbelkes ! :-)

  11. Kay zegt:

    Dag Billy,
    als het nu een man was geweest had je hem tss de benen kunnen pakken en zeggen:
    ” we gaan elkaar geen pijn doen zeker ” haha … mannen hebben écht een uitgebreide fantasie he.
    Dat het WE naar wens mag verlopen en tot maandag maar weer ♥

  12. RebelGirl zegt:

    Geniet ervan!! Fijn weekend!! =)

  13. micheleeuw zegt:

    Ik dacht al : een andere vrouw en die schrijft dat hier zo maar ? Toen las ik verder … :-)
    Veel plezier in Middelkerke en omstreken.
    Fijn weekend !

  14. chrissebie zegt:

    Jaja, ik zou wel eens weten wat er zoal door je koppeke ging toen je die mooie borsten zag!

  15. platoonline zegt:

    De tandarts steekt haar apparatuur stevig in je ogen. Dan MOET je wel kijken, zeg nou zelf. Enfin, Billy, nog maar een half jaartje te gaan. Dan is het zomer en dat belooft nog véél meer.

  16. ♥Inge♥ zegt:

    Hahaha…geweldig geschreven!! Ik kijk graag in de ogen….. ;)
    Heb een heerlijk weekend!!

  17. lien zegt:

    Dat tandartsbezoek heb je goed doorstaan gelukkig :-) En nu op naar een bruisend weekend!

  18. Joris zegt:

    Hallo,
    Ja dat is nu eens een leuke manier om even niet te denken aan de tanden zelf… Misschien had je toch beter een ander seizoen uitgekozen om het jaarlijks nazicht te ondergaan. En ja, zo een weekendje aan zee, dan bovendien nog voorzien van bubbels en bierproeverijen, je zou voor minder een beetje vroeger stoppen met werken. Alvast een heel fijn en gezellig weekend gewenst, we horen nadien wel het relaas van jullie belevenissen…

  19. Desire zegt:

    Hahaha! Dat is ook waarom mannen zo moeilijk oogcontact maken hè? Borsten hebben geen ogen … ;-)
    Geniet van je heerlijke weekend Billy!

  20. whahaaaa .. borende, frezende, gaatjesvullende, .. borsten?
    ‘t is eens wat anders! :lol:

    veel plezier, daar aan zee, billy!
    laat de bubbels maar bubbelen! :-D

  21. Ada zegt:

    Dat heb ik nou nooit bij mijn tandarts ;-)

  22. HansDeZwans zegt:

    Op die manier heb je geen verdoving nodig :-)
    Geniet aan zee maar dat zal wel geen probleem zijn.

  23. Suske zegt:

    dit doet me er aan denken dat ik binnenkort naar de tandarts moet.

dit vind jij er van...

