Nieuw speeltje!

Na ons deugddoend vriendenweekend, waarover later meer, ben ik vanavond na het werk een nieuw speeltje gaan halen:

Een Samsung NP305E7A-S02BE, met 17,3 inch beeldscherm, AMD Quad Core A8 processor, 6 GB intern geheugen, 1 TB harde schijf, AMD Radeon HD6470M grafische kaart, en verder alle toeters en bellen. Ik ben vanavond een tijdje zoet geweest om alles te installeren en naar mijn hand te zetten, maar nu is ie klaar om (hopelijk) weer enkele jaartjes mee te gaan…

Intussen is mijn feedreader weer volgelopen, en zal ik de volgende dagen goed kunnen gebruiken om jullie logjes weer bij te benen. En ook nog een verslagje uit te typen van ons weekend. Druk, druk… ;-)

Groetjes!

Billy

29 reacties op “Nieuw speeltje!

  1. Mcdid zegt:

    O nice! Veel plezier ervan!

  2. Geniet er van en veel plezier er mee ;)

  3. RebelGirl zegt:

    Fijn!! Welcome back!! =)

  4. Suske zegt:

    veel plezier met dit nieuwe speeltje.

  5. klaproos zegt:

    heeeeerlijk voor j e billy,
    wat zal het lekker snel gaan :-)

    zalig voor je

  6. J@n. zegt:

    Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Billy!
    Veel plezier ermee!

  7. Felicidades met je nieuwe aanschaf. Met 17.3 inch vind ik het niet echt een laptop meer. Hij is het wel, begrijp me niet verkeerd, maar ik bedoel om mee te nemen zoals m’n lief dat doet steeds tussen Spanje
    en Nederland op en neer. Zowel in Holland als daar aan de Costa del Sol heeft hij een apart 24 inch scherm. Z’n MacBook Pro is “slechts” 13 inch. Ik wens je veel plezier met je nieuwe speeltje. Dat is het toch!
    Groetjes
    Mara

  8. sinterklaas is vroeg dit jaar? :lol:

    veel plezier met je speeltje, billy! :-D

    *schoentje ook zetten ga-* ;-)

  9. ZON-nebloem zegt:

    je hebt jezelf eens goed verwend lees ik hier, en je hebt groot gelijk, veel plezier ermee, maar maak eerst maar alles in orde, ik weet dat je eraan komt :o)

  10. bea zegt:

    Op het eerste zicht dat ik dat het dezelfde was van mij….niet dus ;-) Hier is het een samsung NPR530.
    Veel plezier er mee Billy!!

  11. Ollie zegt:

    Knap beestje ! proficiat Billy !

  12. DharSon zegt:

    Leuk! Geniet er maar lekker van!

  13. ingridblogs zegt:

    Veel plezier met je nieuwe laptop!Als je iets niet weet vraag je het maar aan mij hè;)

  14. datzalwel zegt:

    Je hebt hetzelfde merk als ik, en ik heb er nu 2 jaar zonder problemen heel veel plezier van.
    Hetzelfde wens ik jou met dit mooie speeltje.
    Groetjes.

  15. justm3 zegt:

    Veel plezier met de nieuwe laptop! :-)

  16. Leuk, een nieuw speeltje. 17″ , aan zo’n scherm zul je veel plezier beleven.

  17. LJ zegt:

    Mooi speelgoedje!! En zo te zien typt-ie goed ;-)

  18. Liann. zegt:

    Veel plezier met je nieuwe speeltje!

  19. Joris zegt:

    Hallo Billy,
    Goeie keuze zouden we kunnen zeggen. Wij werken thuis al jaren met Samsung laptops en hebben nog maar weinig problemen ondervonden. Natuurlijk is jouw bolide alweer heel wat recenter dan ons vertrouwde pc’ke en ben je dus de komende jaren verzekerd van trouwe dienst. Eenmaal het toestel juist geconfigureerd ben je verzekerd van uuuuuren speel- en schrijfplezier. Je gaat nu nog sneller op de digitale snelweg.

  20. lien zegt:

    Veel speelplezier! ;-)

  21. HansDeZwans zegt:

    Laat u maar eens goed gaan, dat wordt nachtwerk. :-)

  22. platoonline zegt:

    Gefeliciteerd met deze aankoop. Ik hoop dat je er heel veel prettige uren op gaat tikken.

    Hij lijkt een beetje op mijn samsung, maar die is een stukje ouder. Toch leuk om te zien.

  23. Nana zegt:

    Ook als die dingen niet kapot zijn moet je een beetje met je tijd meegaan hé. Zo’n pc is al snel achterhaald qua kunnen. Met deze kan je hopelijk nog een tijd voort. Succes ermee!

  24. Inge zegt:

    Super man! Heel veel plezier met je nieuwe speeltje!

  25. Kay zegt:

    Beter een muisarm dan een apestaartje ;-)

    Succes ermee ♥

  26. Saskia zegt:

    Heel erg veel plezier met je nieuwe speeltje!

  27. micheleeuw zegt:

    Ik overwoog om ook een laptop te kopen als aanvullig op de pc. Nu weet ik het zeker ! ;-)
    Veel plezier ermee.

dit vind jij er van...

