Wat een zondag!

Gisteren was een zondag die allesbehalve normaal was.

Na ons bluesuitstapje zaterdagavond sliep ik tot zondagmiddag. Want ’s avonds moest ik heel uitzonderlijk werken. Volgende week ligt de productie enkele dagen stil om de afdeling waar ik uiteindelijk ga werken te installeren, en om wat extra productie te hebben vroegen ze aan de nachtwerkers om gisteravond al te werken. Volledig vrijblijvend natuurlijk, maar zo’n goed betaald extraatje is natuurlijk altijd meegenomen. En op het werk kon ik bekomen van de desastreuze voetbalwedstrijd die we in de namiddag bijwoonden.

Onze favoriete ploeg kreeg een pandoering om de neus, 0-5 verlies. Maar wat erger was, de scheidsrechter was in de 2e helft compleet het noorden kwijt en zwaaide (ook volgens supporters van de tegenpartij) onterecht met de gele en rode kaarten! Uiteindelijk bleven onze spelers slechts met 8 over. En dat maakte het natuurlijk eenvoudig voor de tegenstander om onze jongens af te maken…
Hopelijk blijft deze mokerslag niet te lang hangen!

Groetjes,

Billy

ā™„

25 gedachtes over “Wat een zondag!

  1. Bleven er maar 8 over?! Tja…dan is ’t een makkie om te winnen.
    Had de scheidsrechter ze wel alle 7 op een rijtje? Of de vorige avond flink doorgehaald?
    Misschien is een revanche een goed idee.

    Beter in het veld een halve zool dan op je (nieuwe) werk, BIlly!

  2. Oeioei Billy,
    Dat is inderdaad een dagje om heel vlug te vergeten lijkt me. Nu ja, we kennen dat allemaal, een avondje stappen en de volgende ochtend lijkt het allemaal zoveel moeilijker te gaan. Tja, de twintig voorbij zeker? Enne wat dat voetbal betreft, scheids zijn inderdaad niet meer wat ze geweest zijn. Wat hier gedaan wordt om den brode? Je moet maar eens goochelen naar Aik Gent, dan kom je meer te weten over het zenuwknooppunt van het gerechtelijk arrondissement Gent. Daar wordt zowat alle beschikbare informatie uit gerechtelijke kringen verwerkt via ontelbare databanken…inderdaad zowat negen uur per dag pc. T’is maar dat je het weet. Nog een fijne avond verder en hopelijk volgende wedstrijd meer succes ;-))

  3. Dag Billy, ik kom hier via mijn man Joris.
    Fijn eens lang uitslapen, dat valt hier ook wel eens voor
    als de dag vooraf vermoeiend is geweest.
    Maar na een laat ontbijt, een frisse douche ben ik meestal klaar
    om toch maar weer een nieuwe uitdaging zegge weg te zijn aan te gaan.
    Over scheidsrechters kan ik niet zo meer mee spreken
    het sportgebeuren volgen is niet meer aan mij besteed.
    Maar ik herinner mij goed dat sommigen onterecht aan het zwaaien gingen,
    met die kaarten althans šŸ˜‰

    tot ziens mss? ā™„

  4. oeps, die scheidsrechter had wel echt een pik op jullie groep.
    Ik ging vroeger ook iedere week naar de voetbal en herinner me ook nog zone scheids, een opa was zo boos en sloeg die af met de paraplu, ik kan me de sfeer daar al voorstellen :o)

  5. Hallo Billy,
    Inderdaad man, toen we deze ochtend met het fietsje door Belzele dorp reden, gaf een digitale thermometer exact 5Ā° aan. Het lijkt er dus op dat we vrij spoedig op zoek zullen moeten gaan naar een dikkere jas en een paar handschoenen. De dagen worden korter, de nachten langer, de herfst is op komst.

  6. Ik zat een beetje op een nieuw verslagje te wachten
    maar … in afwachting dan een antwoord op uw reactie, in mijn profiel staan zowat de voornaamste dingen snap je? ik vermoed wanneer ik met Metallica of Iced Earth afkom er veel zijn die het weer afbollen.
    dus … het beste! ā™„

  7. amai, als zelfs de supporters van de tegenpartij al aangeven dat de scheidsrechter zich niet correct gedraagt dan is het al echt erg :-). En idd, met 8 tegen 11 is niet echt meer fair game..

dit vind jij er van...

