Nirvana – In Bloom

Vrouwlief heeft zich hier weer een lidmaatschap van Eci laten aansmeren. Het aanbod met de trilogie “Vijftig tinten grijs” kon ze blijkbaar niet weerstaan.

Maar hierdoor openen zich perspectieven om weer wat meer cd’s aan te schaffen, wat ook voor mezelf weer mooi meegenomen is… πŸ˜‰

Vandaag heb ik de cd “Nevermind” van Nirvana besteld, een grunge-klassieker die eigenlijk wel een must is voor muziekliefhebbers. Daaruit heb ik “In Bloom” gekozen, om niet het superpopulaire “Smells like teen spirit” nog maar eens onder de aandacht te brengen…

Prachtige song, uit een prachtig album…

Muzikale groetjes,

Billy

β™₯

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier
Mijn muziekcollectie: klik hier

27 thoughts on “Nirvana – In Bloom

  1. Redelijk rustig nummer van Nirvana. Ik zit al jaren vast aan de ECI πŸ™‚ Heb ooit mijn lidmaatschap beΓ«indigd maar ze hebben me weer terugveroverd met een of andere aanbieding. Maar al die ‘grijsschakeringen’ zijn aan mij niet besteed.

    • ECI zal wel veel aanhangers hebben, het zou anders niet zolang blijven bestaan. Maar hun prijzen liggen toch een stuk hoger dan wat je in veel winkels betaalt. En ook die aankoopverplichtingen zinnen mij eigenlijk niet, Lien.
      Enneh, die “grijsschakeringen” zijn anders wΓ©l bijzonder populair hoor… πŸ˜‰

  2. Nirvana is nog steeds de moeite wel, maar er is nog zoveel meer moois in de wereld van muziek.

    OT: Ik schrrijf voor me zelf billy. Mensen die het niet snappen reageren beter niet, want wat heb ik aan reacties van een paar woorden? Lorem Ipsum stond pseudoniem voor ….. Dat je dat niet snapte zeg.

  3. Ik ben niet weg van Nirvana en ook niet van de ECI. Moet ik verplicht dingen kopen, niet aan mij besteed. Maar wel leuk voor jou dat je nu naar Nirvana kan luisteren wanneer je wilt.

  4. Hallo Billy,
    Tja, ECI, het is niet meer wat het geweest is. Hun muziekaanbod is eerder beperkt. Gelukkig zit het met de literatuur een beetje anders. Zo te zien aan je muziekcollectie ben je ook een beetje Pink Floyd fan. De muziek die reeds verscheidene generaties kon aanspreken. Heb de groep ook tweemaal live aan het werk gezien in Werchter, een unieke belevenis moet ik toegeven. Alvast een fijn weekend gewenst en veel luistergenot met Nirvana!

  5. Lang geleden was ik ook lid van ECI, blij dat ik er vanaf ben. Op den duur wist ik niet meer wat te bestellen…nogthans keuze genoeg πŸ˜‰ Geen lidmaatschappen meer voor mij, ik hou niet van verplichtingen.

  6. Ik ken het boek van horen zeggen, maar heb het zelf niet gelezen. Vindt jouw vrouw het een aanrader??
    Volgens mij is zo’n lidmaadschap niks erg. Je zit er toch niet de rest van je leven aan vast.
    En Nirvana ken ik, want dat is het favoriete album van mijn Lief.

dit vind jij er van...

