The Shins – Simple song

Het is al een tijdje geleden dat ik nog ’s wat van mijn favoriete muziek plaatste.

Dit liedje is de eerste single van het 4e album van indierockers The Shins. Het is een tijd geleden hotshot geweest op mijn favoriete radio, en wordt nog vaak gespeeld. Een simpel liedje, maar mooi vind ik.

James Mercer, zanger en frontman van de groep, schreef het naar eigen zeggen voor zijn vrouw en de op stapel zijnde geboorte van hun eerste dochter.

Muzikale groetjes,

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier
Mijn muziekcollectie: klik hier

21 thoughts on “The Shins – Simple song

  1. Oei , een leuke herinnering die ge getoond hebt , waren bij mij in de vergeethoek geraakt !

    OT ; Ik denk dat de Baby’s een grotere hit hadden met “Isn’t it time’ of zoiets !

  2. je weet dat ik van dezelfde radiozender als jou houdt….dus ik ken het liedje.
    Iedereen in mijn omgeving (behalve zoon dus) luisteren naar q-music, of joe FM, en kennen die liedjes zelfs niet, juist alsof dat voor hun wereldvreemde muziek is

  3. Ik kende het niet en het is inderdaad een leuk lied, maar dan wel 1tje om zo af en toe naar te luisteren.

    (enne ik had ook reclame van te voren, maar dat komt door youtube)

dit vind jij er van...

