Voorbij

Ziezo, mijn vakantie zit erop. Vanavond weer aan de slag. Voor 2 nachtjes echter maar, want woensdag is er een feestdag en is er dus al weer een dagje verlof.

Ik kan terugblikken op een erg geslaagde vakantieperiode. Waarin we heel wat afgefietst hebben (dicht tegen de 500 km!), vaak vrouwlief en ik alleen maar soms ook met vrienden of familie. Heel wat moois gezien, en maar 1 keer regen gehad onderweg.

Ook vaak met vrienden samen gezeten, en ook enkele keren barbecue gehad.

En natuurlijk een mooie minitrip gemaakt naar de champagnestreek.

Ondanks de vele klachten over het “slechte weer”, hebben wij het niet aan ons hart laten komen. Sommige mensen klagen altijd…

Nu weer wat meer tijd om mijn blog bij te houden en bij jullie te lezen.

Groetjes!

Billy

23 thoughts on “Voorbij

  1. Goed gezegd Billy, je kan klagen en zagen over het weer wat je wil, daar heb je niks aan, je dag maak je zelf zo goed of zo slecht als jij kiest! Ik geniet van elk zonnestraaltje 🙂
    Succes met de nieuwe werkweek!

  2. Heerlijk zo’n vakantie…lekker doen waar je zin in hebt! Enne…mij heb je niet horen klagen hoor…vorige week viel er regelmatig regen hier, maar wij genoten ervan nadat we 4 weken hitte hebben gehad! 😉 Hahahaha! En iedereen op twitter maar klagen! Nu schijnt de zon hier al een paar dagen, ook heerlijk….nee ik klaag niet zo snel!
    Succes op je werk!

  3. Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Helaas zat die er van ons alweer op vandaar dat ik nu even mijn muisarm masseer. Eigenlijk is het een scrollvinger. Maar goed. Veel sterkte op het werk en….. op naar een nieuwe vakantie.

dit vind jij er van...

