Eerste week

Er zit al een dikke week van mijn vakantie op, en ik heb al genoten.

Ook al is het de laatste dagen wat frisser geworden, het blijft aangenaam genoeg om zowat elke dag een fietstochtje te maken. En dat hebben we dan ook al volop gedaan. Gisteren hebben we de barbecue boven gehaald, en met de kinderen (en kleinzoon Mero) lekker lang genoten van allerlei hapjes, en dan samen gegeten.

Het wisselvallige weertje zal volgens de voorspellingen ook deze week aanhouden, maar wij laten het niet aan ons hart komen. Ook deze namiddag staat een fietstochtje op de planning…
En donderdag trekken we er met onze dochter, schoonzoon en kleinzoon voor enkele dagen tussenuit, bestemming geheim voor de vrouwen… πŸ˜‰

En wat zijn jullie plannen?

Groetjes!

Billy

β™₯

22 thoughts on “Eerste week

  1. Leuk om zo bezig te zijn. Het is ideaal fiets en loop weer. Jammer van de buien die zo tussen neus en lippen door naar beneden komen maar dat mag de pret niet drukken! Ik wens je veel plezier toe tijdens deze dagen. Ik moet helaas gewoon werken.

  2. Vanmiddag na de bui ook een klein stukje gefietst,(11 km.) maar ik doe het ook maar op mijn boeren huis, tuin en keukenfietsje, ik vond het wel hard waaien hoor. De temperatuuur is evenwel perfect!
    Ik wens je nog veel plezier bij het verdere verloop van je vakantie Billy!

  3. Je hebt groot gelijk om je niet te laten afschrikken door de weervoorspellingen. Wij hebben verleden weekend ook droog gefietst. En de temperatuur die is nu zo goed als perfect. Ik moet nog werken tot midden september. Dan is het mijn beurt om even niet meer aan het werk te denken en er uit te vliegen. Ondertussen nog steeds aan het opbouwen voor de 100 km fietsen op de Gordel.

  4. Ooh plezant! Maar idd spijtig van het wisselvallige weer. Ik heb momenteel nog geen echte plannen, ben nog aan het zien wat ik dit weekend ga doen. 17 juli ga ik in ieder geval wel met vriendlief naar Jazz Middelheim, hij hort grag Jazz en wou Toots graag eens zien, dus ik heb als verrassing tickets gekocht πŸ™‚

  5. Ik zie het al: je geniet er volop van πŸ™‚
    Aan deze kant nog 2 weken werken en dan richting zon ==> Corfu!
    Geniet er nog even van Billy, zo tussen de buitjes door πŸ˜‰

  6. Wij hebben geen vakantie mee. Maar vandaag treinde ik zonder jas uit Hasselt weg vanwege het mooie weer. Bij Utrecht regende het en in de Zaanstreek nog veel harder. Nu zit ik zonder regenjas. Ach en wee.

    Ik ben benieuwd waar jullie geheime reisje naar toe gaat.

  7. Mijn plannen? Werken πŸ™‚ Nu andere collega’s vakantie hebben, werk ik zelfs een dagje extra. Maar goed, straks ben ik aan de beurt. Bestemming: Texel πŸ™‚ Jij geniet volop lees ik! Fijne vakantie nog!

dit vind jij er van...

