Nieuw werk

Sinds maandagnacht ben ik aan de slag op mijn nieuwe werkplaats.

Erg lastig heb ik het er niet, het is vooral het in de gaten houden van de productielijn, en wanneer een rol pvc af is die naar bestemming laten brengen. Alles is geautomatiseerd, zodat er praktisch heel weinig fysiek werk te verrichten is.
Toch heb ik sinds maandag een lichte maar vervelende rugpijn. Ik betwijfel sterk of dat nieuwe werk er voor iets tussen zit, denk eerder dat het wat overbelasting is van het fietsen (in het relatief koude weer, in t-shirt). Maar vandaag toch maar de dokter opgezocht, en die schreef me een ontstekingsremmer en spierverwarmende crème voor, en dat zou binnen de kortste keren de rugpijn moeten verhelpen.

Het werk dat ik nu doe is eigenlijk maar tijdelijk, want eind september wordt een volledige recyclagelijn geïnstalleerd, en daar word ik dan verantwoordelijk voor.

Groetjes!

Billy

 

21 thoughts on “Nieuw werk

  1. Sommigen hebben toch geluk, gewoon aanwezig zijn en dat is werken 🙂 Het is u gegund hoor Billy 😉 Te hopen dat uw rugpijn snel over is, heel vervelend is dat. Beterschap!

  2. Het zou ook van de stress kunnen komen die je de laatste tijd voor je kiezen hebt gehad… dat is nu achter de rug en soms komt dat lichamelijk terug… Beterschap! Een warm bad wil de pijn ook wel eens verlichten… Hou je taai!

  3. Lastig om werk te vinden. Mijn zus is ook al een aardige tijd bezig. Fijn dat het gelukt is in ieder geval. Ik hoop dat de rugpijn tijdelijk is en je er snel vanaf bent. Niets is vervelender dan een zeurende pijn.

    Fijn weekend!

dit vind jij er van...

