Muse

 

Dinsdagavond kreeg ik een mail van de website van Muse, dat onze aanvraag voor kaarten voor het concert in het Sportpaleis werd afgewezen. Was dat even een tegenvaller zeg!

In die mail stond evenwel een link, waarmee we vandaag tussen 9u en 10u alsnog een poging konden wagen om een uur voor de officiële kaartenverkoop aan die fel begeerde kaarten konden geraken. Omdat ik op dat tijdstip in bed lig, schakelde ik dochterlief in die gelukkig net op donderdag een vrije dag heeft. Toch liep het niet zoals gehoopt, en kwam vrouwlief me iets na 9u wakker maken omdat dochter blijkbaar een pre-salecode nodig had en niet wist waar ze die kon vinden. Ook ik had daar geen weet van, en daarom belde dochter dan maar naar Teleticketservice, die de verkoop van die tickets in handen heeft. Bleek dat we nogmaals op die link in de mail mochten klikken, en dan die pre-salecode niet nodig hadden. Duh…..!!!

Nu ja, toen we na onze gegevens achter te laten er eindelijk in gelukt waren om op de site te geraken, kregen we de melding dat onze reservatie gelukt was. Op 18 december ben ik er dus bij, samen met dochter en schoonzoon en een stel vrienden van hen.

Muse, here we come!!!

Groetjes,

Billy

22 gedachtes over “Muse

  1. haha, ik ben hier ook altijd ingeschakeld door dochter om te bestellen bij ticketservice, de moeilijkste was voor Madonna, uren heb ik hier gezeten!
    de gemakkelijkste was de laatste keer, voor Jennifer Lopez, ze hebben de nrs 3 en 4!
    have fun!

dit vind jij er van...

