Vaderdag

Oh ja, LJ, tuurlijk was het bij ons ook vaderdag!

Al werd dat wel onopvallend gevierd, met een welgemeende felicitatie van vrouwlief, dochter en zoon.

Zoon en schoondochter hadden me eerder op de week al een geschenk overhandigd. Ze konden er niet mee wachten… Ik kreeg van hen de vernieuwde versie van hét Belgische bierboek: “Alle Belgische bieren“. Het standaardwerk op biergebied. Een mooie recensie over het boek kan je lezen op het bierblog van collega bierfanaat William Roelens. Intussen heb ik al een deel van de bieren overlopen en aangestipt wat ik allemaal al proefde. Blijkt dat ik nog héél wat werk te verrichten heb… 😉
Donderdag kwam dochter met het nieuws af dat Muse naar het Sportpaleis komt. Nu is dat één van mijn favoriete groepen van de laatste jaren geworden, en hen live aan het werk zien is dan ook een grote droom van mij. Vooral in een concertzaal, want als muziekliefhebber kan je toch niet ontkennen dat de klank daar veel beter is dan op een festival. Waar je dan wel meer sfeer hebt, maar toch…geef mij maar een zaal. Dus hebben wij direct gekeken of we al kaarten konden bestellen, wat officieel pas aanstaande donderdag kan. Maar via de site van Muse konden we toch al kaarten reserveren, al is het nog even wachten of we die ook effectief in handen zullen krijgen. Wat normaal gezien vandaag via email al dan niet bevestigd zou worden. Omdat die kaarten relatief prijzig zijn, vond vrouwlief het een goed idee om haar deel in die kaart te betalen. En zondag had zij nog een klein presentje voor mij: een neus- en oortrimmer van Domo. Om er netjes uit te zien…

Groetjes!

Billy

♥

29 gedachtes over “Vaderdag

  1. Bij ons is het a.s zondag pas vaderdag. Maar jij bent alvast goed verwend Billy. Leuk om je te verheugen op een concert van een favoriete groep. Die neus- en oortrimmer hahaha ik heb er even op geklikt want kon me daar geen voorstelling van maken. Maar handig als je overal haar hebt zitten 🙂

  2. Jouw vrouw is een uitgekookte, hè? Van die trimmer heeft ze zelf ook veel plezier. Tenslotte kijkt ze vaak naar je 🙂
    Bij ons wordt as. zondag vaderdag gevierd, dus ga ik van de week nog cadeautjes in slaan. Fijn dat je goed verwend bent!

  3. Nu ga je nog meer de flijne klanken horen Billy ! Hahaha ! Verdomme Bier gekregen , grrr ik kookboeken om nog meer lekkere dingen klaar te maken lachen de kinderen !

  4. Haha, een hoeveel jaren plan wordt het om al die bieren te proeven?
    En Muze heb ik op Werchter gezien, en verdoeme ze hebben me versteld doen staan. Met maar 3 man zoveel sound produceren, amai.

  5. Wat een super cadeau’s voor vaderdag! Hier is het zondag pas vaderdag. Had Rick een baby beloofd voor zondag (weet niet of ik dat ga redden haha), maar laat Emily sowieso weer een schilderijtje maken, net als vorig jaar.

  6. Misschien een tip voor hier, ook vader verwennen word steeds moeilijker nu iedereen toch “bijna “alles heeft wathij/zij graag wil hebben. Geniet er van.
    Groetjes.

  7. Hier is het nog geen vaderdag geweest. Dat is komend w-end pas. En ik hoef nooit wat. Ik weet dta ik als vader wordt gewaardeerd, en dat is meer als genoeg 🙂

  8. ik dacht Billy is in de war,maar bij jullie is het dus al vaderdag geweest;).Je bent flink verwend Billy…veel plezier bij Muse!

  9. Ik schrok even want ik dacht dat ik vaderdag was vergeten. En mijn vader verwacht toch wel een presentje. Gelukkig is het pas deze zondag. Misschien is een bierboek ook wel een leuk cadeau voor hem. 🙂

  10. Hahaha, dat laatste, ik en mijn zussen hebben ook ooit eens zo’n trimmer aan pap gegeven :p.

    Veel plezier op het concert van Muse, ik ben zelf niet zo’n concertganger maar als je een muziekliefhebber bent dan denk ik dat zo’n avond echt plezant is, zeker als het een groep is waar je liefhebber van bent.

dit vind jij er van...

