Weekendverslag 9 & 10 juni

Wij hebben weer een weekendje achter de rug zoals je dat meestal van mij verwacht hier.

Sportief, op zaterdagnamiddag de 100 km gefietst van de Flanders Field Classic die door de plaatselijke wielertoeristenclub de Nieuwenhovespurters wordt georganiseerd. Na het fietsen was er natuurlijk “gezellig samenzijn” met de vrienden om te bekomen van de inspanningen… πŸ˜‰
Zondagmorgen een uurtje gaan zwemmen, en daarna een bezoekje gebracht aan m’n moeder. Daarna werden we verwacht bij onze dochter en schoonzoon, om bij hen te eten voor de verjaardag van schoonzoon (die op Sinksenzondag viel). Dochter en vrouwlief hadden een heerlijke koude schotel bereid. ’s Avonds zijn we dan nog bij schoonbroer en schoonzus terecht gekomen, om het weekend (vrolijk) uit te wuiven…

Groetjes!

Billy

β™₯

34 gedachtes over “Weekendverslag 9 & 10 juni

  1. Lekker sportief, je hebt al weer 100 kilometer in de benen. Jij moet ook wel veel fietsen want met al dat lekkere eten zou je anders niet op gewicht blijven ben ik bang.
    Hier eerste avond van de avondvierdaagse afgelast vanwege het noodweer, onweer en hoosbuien. Morgen nieuwe kansen…

    groet Inge

  2. Als ik hier zo lees dan vind ik dat mijn weekends toch altijd behoorlijk kalm en rustig zijn :D.

    En dat fietsen, erna is het altijd eens zo plezant hΓ© om te ‘bekomen’. Na het sporten ga ik ook altijd graag met vrienden iets drinken πŸ™‚

dit vind jij er van...

