STIL

ik weet het,

het is hier erg stil…

bijna dagelijkse sollicitaties, vele kilometers rijden en tijd spenderen in een nieuwe job

lekker zomers weer, wat erg uitnodigend is om vaak op ons zalige terrasje te zitten

Gisteren nog een fietstochtje van 95 km gereden met schoonzoon, als voorbereiding voor zondag

Komend weekend zijn we (vrouwlief en ik, samen met onze kids en schoonkids, en natuurlijk onze kleinzoon Mero) in Haspengouw gelogeerd

en gaan we wellicht de streek rond St-Truiden en Tongeren verkennen

maar moeten we ook naar Luik voor onze startbewijzen voor Tilff-Bastogne-Tilff af te halen

Zondag rijden schoonzoon en ik dus 143 km in het prachtige land tussen Bastogne en Luik

en ’s avonds gaan we dan genieten van een lekkere barbecue samen

Maandag zakken we weer huiswaarts af, maar zullen onderweg wel één of andere interessante stop houden

En zo zal het dus nog enkele dagen heel stilletjes zijn hier…

Ik wens jullie alvast een heerlijk zomers weekend toe!

Liefs,

Billy

24 gedachtes over “STIL

  1. Soms gaat het èchte leven gewoon voor. Gelukkig staan er ook leuke dingen op de agenda. Lang geleden heb ik Luik-Bastenaken-Luik gefietst. Ik weet zelfs nu nog hoe mooi dat was! Geniet van je tocht as. zondag en neem vooral voldoende drinken mee…

  2. Je ZIT in ieder geval niet stil. Geniet van de dingen die je doet Billy, en hopelijk leveren al die sollicitaties ook wat op. Fijn (pinkster)weekend!

  3. Hoi Billy,

    Je hebt nu belangrijker dingen aan je hoofd. Ik hoop van harte dat je snel een baan zult vinden die heel goed bij je past en waar je weer veel plezier in zult krijgen.
    Hoe is de fietstocht gisteren gegaan?

    Groetjes Inge

dit vind jij er van...

