In het jaar 2015…

Fijne zondag!

Billy

20 thoughts on “In het jaar 2015…

  1. Benzine is het vloeibare goud. Ik tank – voor hetzelfde geld – toch liever een litertje van dat andere vloeibare goud. Met een biertje op mag ik toch sowieso niet meer rijden 😉

  2. da’s geen toekomstmuziek, hoor, maar bittere ernst!

    tijdens onze eerste huwelijksjaar (voor de eerste WO) 😉 huurden wij een woning zonder garage en elke weekend werd de benzine uit onze auto gepikt. 😦
    ’t gekke is, dat het ff duurt vooraleer je beseft wat er aan de hand is.

  3. Allereerst mijn complimenten dat je gelet op de situatie van de benzineprijs deze “wrange” plaatjes hebt kunnen vinden op het internet. Ik er om moeten glimlachen, want ik blijf gewoon rijden in mijn Honda CRX.
    Grtz Mara

dit vind jij er van...

