Florence + the Machine – Shake it out

Hoog tijd om weer ’s wat van mijn favoriete muziek ten gehore te brengen.
Deze keer heb ik een dame en haar band die niet meer weg te slaan is van de playlists van mijn favoriete radiozender Studio Brussel: Florence + the Machine. Enkele dagen geleden gaven ze een fel gesmaakt concert weg in de AB, en ook op het komende Rock Werchter zullen ze te bewonderen zijn.

Dit nummer “Shake it out” staat op hun recente 2e album “Ceremonials“, het vervolg op hun debuutalbum “Lungs“. Beide albums kregen erg goeie kritieken. Alweer iets om op m’n verlanglijstje te zetten… 😉

Muzikale groetjes!

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier
Mijn muziekcollectie: klik hier

28 gedachtes over “Florence + the Machine – Shake it out

  1. hi Billy
    vooreerst een fijn Paasweekend
    zie dat je logje in een nieuwe kleedje zit, mooi hoor.
    En ja, Vlaanderen is weer heel in de ban van koers, en met Tommeke die zijn best doet, kan de pret niet meer op
    het formule1 seizoen is ondertussen begonnen, en daar ben ik dan weer zoet mee.
    Je hebt een leuke werkgever zeg, zo’n cursussen mogen volgen.
    Nog een fijne dag
    groetjes christine

  2. Klinkt lekker en ook wel bekend maar aan de naam alleen had ik het niet gekend.
    Ik wens jou prettige en zonnige Paasdagen toe.

    groet, inge

  3. Rock Werchter heeft weer een fijne line-up dit jaar…. Elk jaar wordt het plan besproken om er eens te gaan kijken (ik hou van festivals), maar elk jaar komt het er niet van… Fijne muziek!

  4. ik vind de muziek wel mooi, maar de clip te druk..

    fijne Pasen, ik ben blij dat ik iets kan plaatsen want ik heb 10 x moeten klikken om hier op re raken.

    grtjs uit St-Tuiden

    • nee Hans, graag genoeg hoor!
      Maar ik zie het niet echt zitten om daar 3 dagen rond te dwalen, en voor 1 dag vind ik het wat te ver. Qua muziek is Werchter alweer een topper, zitten vele favorieten van mij in de programmering.

dit vind jij er van...

