Feesten!!!

Vandaag is het weer zover! De hoogdag voor wielerminnend Vlaanderen!
De Ronde van Vlaanderen komt er aan.

Gisteren heb ik met m’n schoonzoon al een beetje de sfeer kunnen opsnuiven toen we een stuk van het parcours gingen verkennen, samen met duizenden anderen die de Ronde van Vlaanderen voor wielertoeristen reden. Zo beklommen wij de Molenberg, en dokkerden we ook over de kilometerslange kasseistrook van de Paddestraat. Maar ook tussenin zitten vele stukken bergop zonder naam, een zware bedoening!

Vandaag wordt het ongetwijfeld een spannende wedstrijd, met een hertekende finale die loodzwaar oogt. Wij gaan de renners bekijken in Wannegem-Lede vanmiddag, en daarna thuis op tv de wedstrijd volgen. Een favoriet heb ik niet écht, ik heb het voor aanvallers type Fabian Cancellara en Greg Van Avermaet, maar om het even wie wint als we maar een mooie wedstrijd zien.

Ik wens jullie een aangename zondag, mét of zonder wielerkriebels…

Liefs!

Billy

19 gedachtes over “Feesten!!!

  1. Voor mij is het thuis voor de buis Billy.
    Zwaai maar naar de camera, dan zal ik terugzwaaien 😉
    Wat de eventuele uitslag betreft ben ik het helemaal met je eens.

  2. Ik weet dat je vrouw het niet wil;-)maar één klein fotootje in je strakke pakkie voor de lezers die niet van het wielrennen houden??

  3. Heel jammer van Fabian hé , spannende koers dat wel ! Blij dat ge genoten hebt ! Wat denkt ge als wielerkenner van het nieuwe parcours ? Vond het wel heel lastig !

  4. Mijn vader en het lief hebben samen naar de laatste 60km gekeken… ik heb net de finish gezien, daarbij kreeg mijn vader bijna een hartaanval van spanning 😀 😀
    Ik heb intussen met ons mama haar naaisels bekeken, dit was zo stereotyp mannen vs vrouwen niet normaa:!

  5. Echt, Tom Boonen was mijn favoriet en hij heeft gewonnen! ) Knappe prestatie van Nikki Terpstra overigens.) Jullie Belgen weten wielrennen te waarderen, het moet zo’n beetje een volksfeestje geweest zijn. Fijn dat je daar bij was, BIlly! Gisteren was mijn dochter jarig en dat hebben we gevierd. Leve de Iphone voor alle tussenstanden.

dit vind jij er van...

