Nieuwe layout

Zo, even m’n log in een nieuw kleedje gestopt.

Nog even een vraagje aan de niet-wordpress volgers van dit log: hebben jullie nog problemen om te reageren onder jullie normale gegevens (naam, log, mailadres)?

Groetjes!

Billy

♥

25 gedachtes over “Nieuwe layout

  1. Ik moet nog steeds Twitter gebruiken om in te loggen en een reactie achter te laten. Ik vind dat eigenlijk hoogst irritant want ik doe dat eigenlijk het liefst niet.
    Alle die aan elkaar gekoppelde accounts, daar zit een hoog veiligheidsrisico aan vast vandaar.
    Als dit zo blijft weet ik niet wat ik doe.

    • je hebt gelijk hoor, Mirjam. Maar ik vond het niet zo’n geslaagde layout, té donker en de tekst ook moeilijker leesbaar. En ik was op zoek naar iets lichts en luchtigs, en dan is dit toch een betere keuze vind ik… 😉

dit vind jij er van...

