18 maart 2012

Vanavond ga ik met mijn broer en schoonzus kijken naar deze mooie madam…

Ik wens jullie allen nog een fijne zondag toe!

Groetjes,

Billy

♥

22 gedachtes over “18 maart 2012

  1. Ik zou ook niet geweten hebben wie het was! Ken een beetje van haar muziek, heb haar zelfs een keer live gezien als ik me niet vergis, maar haar herkennen…. neen….. Je kan er maar weer van genoten hebben Billy 😉

  2. Ik wist ook niet wie het was, nu al wel 🙂
    Was het de moeite Billy?
    Ben ferm blij dat ik weer kan reageren…heb een beetje gesjoemeld maar het werkt 🙂

dit vind jij er van...

