Photo Friday – Floral

Voor deze bloemige opdracht koos ik voor een foto die ik nam tijdens een fietstochtje in mei 2009.

Tuinbloemen zijn mooi, maar wat moeder natuur zelf produceert is minder “gemaakt”

boterbloemetjes in de berm

Groetjes!

Billy

17 gedachtes over “Photo Friday – Floral

  1. alles wat moederke natuur maakt en uit haar kleurdoosje maakt,
    is mooier dan wat mensenhanden kunnen maken billy,
    ga der maar aanstaan 🙂

    fijn weekend gewenst
    xxx

  2. Moeder natuur is heel mooi , Billy . Doet me denken aan Wilde bloemen van Frank Boeyen.

    OT ; Inderdaad was op de verkeerde plaats gezet , maar ere aan de “sponsor”

    Prettig weekende jongen !

  3. Onkruid vind ik ook een verkeerde naam net zo als bij schilderijen. Een prachtig doek van iemand die niet op de kunst academiw gezeten heeft zou minder zijn als hetzelfde van iemand die daar wel op gezeten heeft??
    Groetjes.

  4. Heerlijke foto. Ik zag de boterbloemen en was meteen even helemaal “weg”. Ik zag de koeien, hoorde de grutto’s, de eerste zwaluwen en zag de vliegtuigstrepen in de lucht: En al dat moois hebben we nog tegoed! Over twee weken de klok vooruit. YES!
    Fijn weekend!

dit vind jij er van...

