Mottig

We hebben weer een zwaar weekendje achter de rug.

Zaterdagavond hadden we eters op bezoek. Zoals gewoonlijk zetten we dan ons beste beentje voor, en heeft het iedereen bijzonder goed gesmaakt. Op het menu stonden een vispannetje als voorgerecht, coq au vin als hoofdgerecht en als nagerecht een mousse van bananen met speculoos en gesmolten witte chocolade. Héél lekker!

Zondag werden we tegen de middag bij vrouwliefs oudste zus verwacht voor haar verjaardag. Daarbij vergastte ze ons op heerlijke hapjes en drank in overvloed. Gefeest tot ’s avonds, en ik voel vandaag wel dat ik enkele Rodenbachjes teveel op had…

Groetjes!

Billy

26 thoughts on “Mottig

  1. ‘Lekker voor kinderen’, staat er als kenmerk bij het recept. Wellll ik ben verzot op desserts en op dat vlak soms echt een klein kind dus als je een keer overschot hebt: call me!

  2. Via Hanneke ben ik op jouw blog uitgekomen. Wat schrijf je afwisselend en over allerhande nuttige zaken, maar op een leuke, losse manier. Ik ben altijd al benieuwd geweest hoe dat snellezen nou eigenlijk in zijn werk gaat, dus toen ik dat zag staan, had ik al meteen een zwak voor je.
    En dat recept ziet er ge-wel-dig uit. Ga ik zeker binnenkort proberen!
    Ik kom snel nog eens langs; je bent een aanwinst.

    • wow, dat vind ik toch teveel eer hoor, Mirjam. Hanneke is vergeleken met mij een schrijfwonder. Mijn log gaat voor het grootste stuk over mijn leven, en vaak herhalen dezelfde dingen zich. Mijn voorkeur gaat ook naar persoonlijke blogs, zo curieus ben ik naar wat andere mensen allemaal uitspoken… 😉

  3. Jummie jummie krijg er trek van.
    Wat een heerlijk diner en daar horen gewoon een aantal lekkere drankjes bij. Vis moet zwemmen toch? Dat toetje >>>> Whow!

  4. Hoe zeggen ze dat… waar de bakker is kan de brouwer niet zijn. 😉 Deze keer kies ik hier niet voor de brouwer want Rodenbach is niet zo mijn ding. Dat dessertje daarentegen!! 😀

dit vind jij er van...

