Kortnieuws: vriendin – weekend – maandag

Na de muzikale Week van eigen kweek, enkele korte berichtjes…

  • Onze vriendin werd woensdag geopereerd, waarbij enkele cm dikke darm werd verwijderd. Of het gezwel kwaadaardig was moet nog blijken na onderzoek. Intussen is ze al redelijk gerecupereerd
  • Het weekend was heel rustig, gisteren nog een verjaardag gaan wensen bij een vriend. Vandaag gezwommen en verder een hele rustige dag thuis gehad
  • morgenavond heb ik voordat ik naar m’n werk trek, een cursus “snellezen“. Dat zal vast van pas komen om alle logjes nog sneller te verwerken… πŸ˜‰

Fijne avond nog!

Liefs,

Billy

β™₯

28 thoughts on “Kortnieuws: vriendin – weekend – maandag

  1. wens het allerbeste voor je vriendin.
    wil je laten weten of dat echt werkt dat snellezen? heb er al wat van gelezen maar wil het wel eens van iemand horen, lijkt me heel praktisch als je dat kunt

  2. Het gaan nog eventjes bange dagen zijn voor de vriendin. Hopelijk krijgt ze goed nieuws.
    Snellezen kan interessant zijn maar ik vraag me af of je dan ook weet wat je leest.
    Groetjes!!

  3. Heel veel beterschap voor jullie vriendin, hopelijk geen slecht nieuws meer!
    Snellezen heb ik mezelf een aantal jaren geleden aangeleerd…vooral voor mijn werk na te lezen πŸ˜‰
    Een fijne nieuwe (werk)week Billy!

  4. Hopelijk loopt het goed af voor je vriendin. Bijna 160euro voor maar 2 sessies, is wel wat veel vind ik. Zeker een blogje snel schrijven als je snel gedaan hebt met het snel lezen. Nu ben ik snel weg want ik moet nog wat sneller gaan werken nu.

    • hahaha, Hans, gelukkig hoef ik het cursusgeld niet zelf te betalen. Dit zijn cursussen waar ik me op kosten van mijn werkgever kan voor inschrijven. Die prijzen vallen vaak zo hoog uit, niet te schatten hΓ©!

  5. hello Bily
    het is te hopen dat uw vriendin spoedig hersteld.
    Heb ook het weekend in het ziekenhuis mogen doorbrengen. De oudste dochter heeft al weken hoofdpijn, die maar niet wil overgaan. Komt daarbij nog gevoeligheid aan licht, en vrijdag zag ze allemaal zwarte vlekken. De huisarts heeft ze dan maar laten opnemen, daar we al weken een MNR scan hadden aangevraagd, maar blijkbaar is die volboekt. Ze heeft 2 dagen in het ziekenhuis geweest, heeft een ct scan gehad, maar een MNR nee hoor. Ze weten nog altijd niet wat ze heeft ,ze denken aan spanningshoofdpijn.
    Eind deze maand mag ze naar de MNR scan
    zo nog een fijne week
    groetjes

dit vind jij er van...

