The kids – There will be no next time

 

Vandaag in mijn keuze van “Week van eigen kweek” een nummer uit lang vervlogen tijden.
De punkrockers van the Kids met één van hun grootste hits. Vreemd genoeg werd dit nummer nooit als single uitgebracht, een keuze van de platenfirma toendertijd. Achteraf bleek dat wel een blunder van formaat…

Muzikale groetjes!

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier
Mijn muziekcollectie: klik hier

14 gedachtes over “The kids – There will be no next time

  1. voor mij klinkt het nog even fris als pakweg 30 jaar geleden.
    De Kids toonden dat iedereen die wilt muziek kan maken
    dat je daarvoor absoluut geen conservatoriumstudent moet zijn.
    Daarvoor alleen al blijft den Ludo voor mij nen helen groten !

  2. Ik ken deze muziek niet. Klinkt wel oke al denk ik dat ik daar 25 jaar geleden helemaal lyrisch van zou zijn geweest. En misschien dat als ik toen had gekend dat het dat gevoel weer bij me op zou roepen….

    groet en een fijn weekend.
    Inge

dit vind jij er van...

