School is cool – The world is gonna end tonight

Vandaag in de reeks “Week van eigen kweek” stel ik jullie de jonge wolven van School is Cool voor.
Deze jonge band is momenteel erg hip in ons landje. Ze bestaan pas een dikke 2 jaar, en wonnen al na enkele maanden de wedstrijd voor rockbands “Humo’s Rock Rally“.

Het nummer “The world is gonna end tonight” staat op hun debuutalbum “Entropology“, dat pas vorig jaar in oktober verscheen.

Muzikale groetjes!

Billy

โ™ฅ

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier
Mijn muziekcollectie: klik hier

9 gedachtes over “School is cool – The world is gonna end tonight

  1. Wij hadden direct gezien dat ze goed waren en hebben ze al enkele keren mogen zien optreden.
    Ze worden in elk geval goed gepromoot want zijn niet weg te slaan van radio en tv. Goed voor hen !

  2. Oeps…nog een gat in mijn cultuur, ik had er nog niet van gehoord. Momenteel bevalt dat liedje mij niet maar ik ben wispelturig, straks mss wel ๐Ÿ™‚

dit vind jij er van...

