Noordkaap – Arme Joe

Deze week is het weer “Week van eigen kweek” op mijn favoriete radiozender Studio Brussel. Dit betekent dat deze week enkel muziek van artiesten uit eigen land wordt gedraaid.

Net als vorig jaar wil ik jullie elke dag vergasten op een (favoriet) nummer dat diezelfde dag te horen was.

Vandaag viel mijn keuze op het intussen opgedoekte Noordkaap met Arme Joe. Meteen een voorbeeld van wat ik een goeie cover noem: het niet klakkeloos nazingen of naspelen van een liedje dat door een ander artiest werd geschreven. Wat bij deze versie van de succeshit van Will Tura zeker niet het geval is…

Muzikale groetjes!

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier
Mijn muziekcollectie: klik hier

10 thoughts on “Noordkaap – Arme Joe

  1. ha, ik weet dat nog! dat was een cd vol met gecoverde Will Tura-nummers, en ieder nummer door een andere groep of artiest!
    en deze was toen ook ene van mijn favorieten!

dit vind jij er van...

