Updaten

Hey vrienden,

ik hoop dat jullie net als ik een fijn weekend mochten beleven?
Zoals gewoonlijk weer lekker gegeten, biertjes geproefd, met vrienden samen gezeten en ook een namiddagje gekaart.

Gisteravond waren er problemen om op sommige blogspot-logs te komen, en ik merkte net bij het updaten van m’n vriendenlijst dat de feeds van nieuwe logjes bij de weblog.nl-logs niet meer in m’n feedreader verschijnen. Mocht het dus een tijdje geleden zijn dat ik bij jouw weblog.nl-log langs kwam, dan komt dat hierdoor natuurlijk. Da’s het nadeel als je met een feedreader werkt…
De laatste tijd ben ik enkele leuke nieuwe logs tegengekomen, en net als in het gewone leven “klikt” het met sommige van die nieuwe loggers meteen, met andere krijg je blijkbaar geen respons. Het zij zo… Aan de hand hiervan heb ik dus m’n vriendenlijstje hiernaast geüpdatet (correcte schrijfwijze!).

Nog een fijne maandag!

Liefs,

Billy

27 gedachtes over “Updaten

  1. Inderdaad dat is zo , met sommige klikt het met sommigen niet , maar daar trek ik me geen barst van aan … enkel als er een grote WELKOM op staat en ge NIET welkom bent.

    OT. Dank je voor de steun , Billy ! Jij bent bij mij heel welkom !

  2. En dus scrol je naar beneden en zie je ‘de onderkant’ van je blogs ook nog eens, best wel leuk Billy en met de feedreader van Google blijft het hollen en stilstaan. Dan krijg ik ’n paar dagen geen feeds en dan plotseling een stuk of 30……..Grrrrr!

  3. Ach ja, net als in het echte leven met de één klikt het beter dan met de ander.
    En de ene keer lees je wel en reageer je niet..
    Ik ben in ieder geval blij met de leuke bloggers die in mijn leven zijn gewandeld 🙂

  4. O, ik gebruik de google reader. Van sommige blogs krijg ik daar geen feeds binnen maar dat weet ik ook en daar houd ik rekening mee. Ach ja, gezellig toch om (bijna) iedere dag even een rondje te maken langs je vaste clubje (en soms een paar nieuwen, altijd leuk:-)

  5. mercie hé om me erbij te zetten, en natuurlijk dat plaatsje was er al zenne 🙂 daarom moest ik grote kuis doen natuurlijk, een beetje plaats maken voor nieuwe “klikskes”

  6. het is aangeraden om regelmatig eens de blogrol te verversen.
    Soms komen en gaan de andere blogs zo rap dat je dan met een hoop dode links opgescheept zit of ze reageren nooit meer.
    Ik ben eind 2006 beginnen bloggen en geloof me, ik heb er al veel weten verdwijnen.
    Ik ga eens je blogrol overlopen, misschien vind ik ook enkele nieuwe die me interessant lijken.
    groetjes.

  7. Hè gelukkig, ik mag blijven 😉
    Overigens heeft blogspot de lay-out van het dashboard veranderd, het was even zoeken waar alles nu staat/stond en het is nog steeds zoeken … ze zullen toch niet web-log.nl achterna gaan ?!?!?!? OMG!!

dit vind jij er van...

