Vragenlijstje

Ok, het heeft een tijdje geduurd, maar ik heb eindelijk tijd en gelegenheid genomen om te antwoorden op de “stokjes” en vragenlijstjes die ik van verschillende loggers werd doorgeschoven. Van die vragen heb ik een mix gemaakt. Ik heb er geen regels bij, en ga dit ook niet doorgeven aan andere loggers, ook al zijn er beslist wel bij die ik ook enkele vragen zou willen stellen. Wie dat wil kan ze gewoon overnemen…

  1. Wie uit blogland zou je weleens in het echt willen ontmoeten?
    eigenlijk ben ik wel benieuwd naar iedereen uit m’n lijstje, en ik heb al het geluk gehad om enkele mensen ook daadwerkelijk in het echt te mogen ontmoeten. Maar wie ik heel graag ’s zou willen ontmoeten: jij!
  2. Hoe oprecht ben jij in je bloggen? Doe je het uit je hart en ben je volledig jezelf? Of blog je eerder om populair te zijn/reacties te krijgen/beter over te komen dan dat je denkt dat je bent/… en ben je dus vrij bewust van je lezers als je een blogje schrijft?
    Ik schrijf m’n logjes vaak over wat ik beleef, en dat is oprecht natuurlijk. Dat ik nu alles hier neerpen is ook niet zo, en dat kan een wat vertekend en ook onvolledig beeld geven. Maar dat betekent niet dat ik m’n lezers bewust wil misleiden
  3. Naar welke blogger kijk je op, en waarom?
    Oh, ik vind iedereen wel interessant om volgen. En ik heb ook een heel gevarieerd “publiek”. Maar waar ik écht naar opkijk is Hanneke, omdat ze zo’n fantastische schrijfstijl heeft waar ik ontzettend jaloers op ben…
  4. Waar kunnen ze jou voor wakker maken?
    Om te vertrekken op een weekendje weg of een reisje (op kosten van wie me wakker maakt natuurlijk)
  5. Wat is voor jou het belangrijkste in je leven?
    Het allerbelangrijkste is gezondheid, zonder dat is onbezorgd leven en genieten van het leven veel lastiger en moeilijker.
  6. Ben je tevreden met je uiterlijk..zo niet,wat zou je willen veranderen?
    Ach, ik ben geen Brad Pitt of Richard Gere, maar ik ben best wel tevreden met m’n uiterlijk. Ik heb geen problemen met m’n lijn, mag eten wat ik wil zonder dat de kilo’s er aan plakken. Maar mocht ik wat gespierder zijn zou ik wel fijn vinden
  7. Ik ga voor jou koken. Wat moet ik klaar maken en waarom?
    Ik ben gek op éénpansgerechten en stoofpotjes. Met een passend biertje erbij kan ik daar enorm van genieten
  8. Wat doe je het liefst in het weekend?
    Fietsen met vrienden, met één of meer tussenstopjes… 😉
    Ik verlang dus al weer naar lekker weer.
  9. Wat kan jou boos/verdrietig maken?
    Ik kan me enorm boos maken als iemand gepest of onheus behandeld wordt om z’n uiterlijk. Dat uiterlijk zegt niks over het karakter van een mens, en toch wordt het vaak oh zo opgehemeld…
  10. Je krijgt een ongelimiteerde visa kaart ter beschikking voor 2 uur. Waar ga je je geld spenderen?
    In het reisbureau, muziekwinkel en drankenhandel
  11. Met wie zou je graag eens een avondje aan de toog hangen?
    Ik heb Ollie al in levende lijve ontmoet, en het lijkt me een prima partner om ’s lekker door te zakken

Nog een fijn weekend!

Liefs,

Billy

28 gedachtes over “Vragenlijstje

  1. hoewel ik nooit van enthousiasme sta te springen, wanneer ik zo’n stokje krijg, vind ik het toch altijd wel leuk om het bij anderen te lezen.
    en stoofpotjes….mmmmmmmm!
    bedankt voor je compliment,word er rood van 😉

  2. Het weblog dat ik beheer gaat negens over en is er alleen voor de lol, en wel de lol van de maker, ik, als voor de lol die er een bezoeker aan heeft en er mag best eens een ernstige noot tussen zitten en een mening van mezelf die je niet hoeft te delen.
    De overige vragen die je hier stelt…….mja, kweetniehoor…..;-)

  3. dag billy,
    een heel mooi lijstje,m en ik wens voor jou dat je mag gaan ontmoeten wie jij wilt, en dat j e lijstje overgenomen wordt door mensen 🙂

    not me húh..:-)

    wis luf.
    xxx

  4. Hanneke staat er mooi gekleurd op haha! Maar leuk hoor Billy. We wisten natuurlijk al veel van je en dit is een leuke aanvulling. Fijn weekend en uitkijken met doorzakken 😉

  5. Wie uit blogland zou je weleens in het echt willen ontmoeten?
    Niet iemand in het bijzonder… behalve jij dan Billy 🙂

    Hoe oprecht ben jij in je bloggen? Doe je het uit je hart en ben je volledig jezelf? Of blog je eerder om populair te zijn/reacties te krijgen/beter over te komen dan dat je denkt dat je bent/… en ben je dus vrij bewust van je lezers als je een blogje schrijft?
    Ik blog oprecht en alleen wat IK wil…

    Naar welke blogger kijk je op, en waarom?
    Niemand, ik waardeer ze allemaal… om hun doorzettingsvermogen…

    Waar kunnen ze jou voor wakker maken?
    Een lekkere Latte Machiatto

    Wat is voor jou het belangrijkste in je leven?
    Gezondheid, en liefde!

    Ben je tevreden met je uiterlijk..zo niet,wat zou je willen veranderen?
    ik mocht wel wat dikker worden… ja, je leest het goed…

    Ik ga voor jou koken. Wat moet ik klaar maken en waarom?
    Lekker Italiaans

    Wat doe je het liefst in het weekend?
    Met manlief filmpje kijken

    Wat kan jou boos/verdrietig maken?
    Onrecht

    Je krijgt een ongelimiteerde visa kaart ter beschikking voor 2 uur. Waar ga je je geld besteden?
    Aan een kado voor manlief, een reis naar NYC dus…

    Met wie zou je graag eens een avondje aan de toog hangen?
    Ik hang niet aan de toog…

  6. Leuk om eens te lezen en wat meer over jou te weten 🙂
    Ergens zie ik een ‘blogmeeting’ ook wel eens zitten maar ik vind het elke keer ontzettend spannend als ik mensen ga ontmoeten die ik nog nooit eerder gezien heb.

  7. ik ben redelijk nieuw in blogland…

    fijn om te lezen en ook nog PROFICIAT met jullie kleinzoontje, er bestaat niets mooiers he?

    grtjs

dit vind jij er van...

