God en klein Pierke – Eric Van Looy

Gisteren gekeken naar de aflevering van maandag met Erik Van Looy.
Ik weet niet of Erik bekend is in Nederland, maar hij is filmregisseur en heeft eind 2011 een Amerikaanse remake gemaakt van zijn succesfilm “Loft”.

Als je ziet wat er allemaal komt kijken bij het maken van zo’n film, en daar kregen we in deze aflevering van God en klein Pierke een goeie indruk van, dan kan het niet anders dan dat zo’n film maken een enorm dure aangelegenheid is. We kregen ook een heel ander beeld van de mens Erik Van Looy, want wie dacht dat zo’n succesvol regisseur zou kicken op z’n succes, kreeg toch een bescheiden en vooral naar huis verlangende man en vader te zien.

Ik blijf het een mooi programma vinden…

Groetjes!

Billy

 

21 thoughts on “God en klein Pierke – Eric Van Looy

  1. Wel ik bedacht me hetzelfde, een tof programma, eens een andere invalshoek en Erik van Looy is inderdaad een doodgewone vader en man die liever thuis zou zijn, vond hem al een toffe mens en is zeker in mijn achting gestegen. groetjes
    Ivette

  2. Hij is me niet bekend Billy, maar dat er bij films maken het een en ander komt kijken was me al wel bekend, de miljoenen vliegen je daarbij om de oren of het niks is.
    Gr. J@n.

  3. Hi Billy, ja wij houden van het leven. Even een reaktie terug, ik ben absoluut geen doemdenker hoor;) Kwam die filmpjes tegen en zodoende stond ik bij ‘de Apocalyps-2012’ stil.

    Ik heb dat programma niet gevolgd, ga later je link aanklikken en kijken wat voor nieuws je mij brengt.

    Have a nice day!
    Ciaociao

  4. precies dat dacht ik ook,
    het feit dat hij het niet meer zou doen, alleen al omdat hij zijn gezin dan moest missen….
    dat zegt genoeg hé,
    ik vind dat ook een héél mooi programma.

    dag billy,
    xxx

  5. Die uitzending had ik echt graag gezien! Ik heb de reclame gezien maar weet nu niet of het is opgenomen ja dan nee.
    Vanaf maandagnamiddag heb ik vakantie en dan ga ik een paar dagen TV-kijken denk ik: 3x Rang 1, 4x Thuis, God en klein pierke, dr. House…

  6. Ik ben ook fan van hem..

    ik wou je even bedanken voor je reactie op mijn blog over Win De Craene

    Billy, het liedje is VOOR Chris Thys geschreven niet DOOR.ik heb dat al verschillende keren gehoord en gelezen.

    dat het het liedje ‘ik lijk wel gek’ niet van hem is zou best kunnen, maar ik vond het plezant om eens te horen.

    fijne blog heb je!

    vriendelijke groet

  7. ik ben een enorme filmfanaat, maar niet van vlaamse films, altijd zo geforceerd vind ik.
    reeksen vind ik dan wel goed: buiten de zone, het geslacht depauw, in de gloria…

dit vind jij er van...

