Photo friday – Cloudy

Ik heb me eindelijk ’s laten verleiden tot deelname aan deze fotochallenge

Deze foto werd genomen tijdens een wandeling aan zee in oktober 2010. We gaan graag naar zee buiten het toeristische seizoen, lekker uitwaaien of wandelen, en de natuurkrachten ondergaan…

Alvast een fijn weekend iedereen!

Liefs,

Billy

19 gedachtes over “Photo friday – Cloudy

  1. Veel succes, ik vind de opdrachten leuk om te volgen. Ze lijken me daarnaast ook tijdrovend. Wie weet doe ik ook nog eens mee, maar nu even niet.

    Bedankt voor je felicitatie! Ik wens je een fijn weekend!

dit vind jij er van...

