Arno – Vive ma liberté

Deze namiddag gekeken naar de aflevering van God en klein Pierke van gisteren. Deze keer was het met Arno Hintjens. Westvlaming van geboorte, maar woont nu in Brussel, mijn geboortestad. De band die hij heeft met Oostende, zijn geboortestad, gaat nooit meer stuk. En dat was merkbaar in de reportage. Een reportage waarin Martin Heylen  het vaak heel moeilijk had om Arno te interviewen. Arno is dan ook een complexe man. Onvoorspelbaar, ook in zijn ideeën. Toch kwam hij gisteren enkele keren gevat uit de hoek, met enkele rake oneliners. Zo zei hij o.a. dat mocht hij de keuze krijgen tussen zekerheid en vrijheid, hij voor vrijheid zou gaan. “Want zekerheid heb je nooit”. Een man naar m’n hart, die Arno.

Muzikale groetjes!

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier
Mijn muziekcollectie: klik hier

30 gedachtes over “Arno – Vive ma liberté

  1. Wij moeten nog kijken want opgenomen en nog geen tijd gehad. We zien er wel naar uit want Arno wordt hier ook hoog in het vaandel gedragen. Ben benieuwd.
    Wat ik een beetje vervelend vind aan Arno is dat je nooit weet of hij een goed optreden zal (kunnen) geven.

  2. Nooit van gehoord maar inderdaad..zekerheid heb je nooit!
    de enigste zekerheid die we hebben is,dat we ooit allemaal het leven laten,maar tót die tijd..genieten we van de kleine dingen in het leven…toch Billy?;)
    Liefs van mij…;)

  3. Ben ook een Arno-fan. Slechts één keer een live optreden meegemaakt (in een parochiezaal) maar ik vond het super, een heel speciaal geval 🙂 Ik had die uitzending ook opgenomen maar er moet iets misgelopen zijn want ze stond er niet op, spijtig, niet gezien dus.

  4. Eigenlijk hou ik niet van franstalige muziek want ik kan er niets van verstaan,
    het komt een ieniemienie beetje terug de kennis, want nu heeft mijn oudste dochter Frans op school en als ik haar moet helpen met woordjes leren blijven er bij mij ook wel een paar hangen.
    Maar dit nummer gaat nog wel haha
    Inderdaad, zekerheid heb je nooit, dat zeg ik zelf eigenlijk ook wel eens..en zo is het.

    groetjes, fijne dag!

dit vind jij er van...

