Jaarovergang

Het is me weer het weekendje geweest zeg. Op zaterdag druk in de weer met het maken van hapjes, soep, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Gelukkig vroeg genoeg eraan begonnen zodat we ruim op tijd klaar waren om ons bezoek te ontvangen. We hebben dan ook een hele mooie avond gehad, en erg genoten van onze kooksels. En onze gasten blijkbaar ook. Om middernacht de gebruikelijke wensen geuit, en daarna naar buiten om het talrijke vuurwerk te bekijken dat in de buurt werd afgeschoten. Toen het voor onze vrienden en hun kids tijd werd om naar huis te vertrekken, hebben we nog de berg afwas gedaan met onze dochter en schoonzoon. Daarna nog een fles champagne soldaat gemaakt om te klinken op het nieuwe jaar. Omstreeks 4u30 ons bed opgezocht.

Zondag was het familiedag. ’s Middags gegeten bij onze zoon en aanstaande schoondochter. Waar ook dochterlief en schoonzoon aanwezig waren. Daarna samen naar m’n moeder geweest, en daarna de namiddag in m’n schoonthuis doorgebracht met de rest van de familie. ’s Avonds hadden we traditioneel een kaasschotel samen, met een lekker (Portugees) wijntje erbij. Om schoonmoeder toe te laten om op tijd te bekomen van alle drukte, zijn we omstreeks 19u30 verhuisd naar m’n schoonbroer enkele huizen verder, om te genieten van een laatste drink.

Vandaag zijn we al bij onze beste vrienden geweest, waar we na het aperitief al onze restjes van de maaltijden bijeen scharrelden en samen opgegeten hebben. Verder houden we het rustig, om de overgang te maken naar de gewone wekelijkse gang van zaken. Morgenavond moet ik nl. weer aan de slag.

Nog een prettige avond verder!!!

Liefs,

Billy

β™₯

18 gedachtes over “Jaarovergang

  1. Goed gevierd man , en zo mager blijven πŸ˜‰ ? Heb nog een weekske rust πŸ˜‰ Werk ze ; Elisabeth begint woensdag ! Dank je voor je heel lieve laatste reactie !

  2. Dat klinkt (leest) als een goed uiteinde. Hier hadden we vanaf 11 uur feest. De zondag en de mandag rust, en de rest van de week is mijn zoon er, dus nog een beetje vakantie voor mij.

  3. Dat weer gaan werken doet zeer hoor, ik had er alleszins geen zin en ik had gisteren nog een hele dag om de klik te maken, maar ik krijg mezelf nog niet in werkritme gezet!
    1 januari is bij mij ook familiemoment, iets minder dan met Kerst of Pasen maar toch, vind het belangrijk om dan mijn ouders en grootouders mijn beste wensen te kunnen geven.

dit vind jij er van...

