2012

22 thoughts on “2012

  1. Ik moest even 2x kijken, maar volgens mij wens jij ons ‘allen een gezond en gelukkig 2012 toe en veel onbezorgd genieten van het leven’ … OOK VOOR JOU EN DE JOUWEN HETZELFDE GEWENST, Billy!

  2. Ook voor jou, je gezin en iedereen die je dierbaar is: de beste wensen Billy! Dat al jullie dromen en voornemens maar uit mogen komen!

  3. Hé Billy, heb ik je mijn beste wensen nog niet doen toekomen?
    Dat komt dan omdat mijn feedreader het al ’n paar dagen laat afweten.
    Enfin, dan bij deze wens ik je een gezegend 2012.

dit vind jij er van...

