23

Vandaag is onze dochter jarig… 23 jaartjes alweer. Wat vliegt de tijd!
Haar verjaardag kan vandaag niet gevierd worden, toch niet bij ons. Want zij en haar man zijn er samen met een stel vrienden op uit voor 3 dagen. Naar waar, daar hebben we het raden naar, maar het is in elk geval naar het buitenland. Veel verder dan Nederland, Frankrijk of Duitsland zal het wel niet zijn. Morgen komen ze terug thuis, enΒ  kan ze familie en vrienden ontvangen om haar verjaardag met een dag vertraging dan toch te vieren.

Intussen is vrouwlief (en ik ook wel…een beetje) al duchtig bezig met de voorbereiding voor het menu voor oudejaarsavond. Uitpluizen wat we gaan klaarmaken, boodschappenlijst maken en natuurlijk ook al verwateren naar wat we besloten hebben om klaar te maken. En de passende drank uitkiezen. Voor die avond mag het net ietsje meer kosten, kwaliteit gaat boven kwantiteit dan!

Groetjes!

Billy

β™₯

30 thoughts on “23

  1. Da’s al een hele mooie leeftijd! Ze is al getrouwd en al, dat zie ik mijn zus (ook 23!) nog niet doen – en mezelf eigenlijk ook niet.
    Een feestmaaltijd voorbereiden lijkt me enorm leuk om te doen, vooral als je het samen kan doen en het resultaat door iedereen geapprecieerd wordt!

    • getrouwd, en ook pas bevallen van ons eerste kleinkind natuurlijk… πŸ˜‰
      Ach ja, m’n vrouw en ik hebben allebei een oudere moeder (zij waren beiden pas 40 j oud toen ze van ons bevielen), en wij vinden het veel toffer om jonge ouders te zijn. Onze dochter en schoonzoon volgen dus ons voorbeeld…

  2. Ooh amai, leuk dat zij op 23 al getrouwd is en al mama is geworden. Stiekem wil ik er eigenlijk ook niet te lang mee wachten (met kindjes krijgen, trouwen hoeft voor mij niet), maar eerst vriendlief warm maken voor het idee van nog een kindje erbij πŸ˜€

  3. hieperdepiepppppppppp voor dochterlief!

    en natuurlijk ook voor haar ouders, want zonder hun zou er vandaag niks te feesten zijn? πŸ˜€

    heerlijk, zo’n voorbereidingen, eh? da’s ook al een beetje feesten?
    het voorvoorgerecht, zeg maar? πŸ˜€

  4. ik dacht hier ideetjes op te doen over wat ik ga koken, want ik ben er ook nog niet uit, alleen de drank is er al :o) hihi.
    Vier straks de verjaardag van je dochter maar, feestjes genoeg ten huize van billy

  5. Van harte proficiat met je dochter Billy!
    Voorbereid ze op het oude jaar, daar ben ik nog niet mee bezig eigenlijk. Morgen wordt mijn (ex)schoonmoeder dus de oma van de kanjers begraven.

    Fijne dagen!

  6. Veel plezier met de voorbereidingen van oudjaarsavond! Mijn schoonouders komen het bij ons uitzitten. Maar ik hoef niet veel voor te bereiden. Door de drukte op mijn werk regelt mijn schoonmoeder de hapjes. Handig!

  7. Proficiat alvast met de verjaardag van jullie dochter. Baby is mee of moeten jullie zo nu en dan al babysitten? Wij mogen op oudjaar waarschijnlijk weer van dienst zijn. Hier dus deze week geen drankvoorraad aanvullen tenzij met chocomelk en fristi. πŸ˜‰

  8. Gefeliciteerd alsnog met de verjaardag van jullie dochter. Ze is twee jaar jonger dan mijn oudste en twee jaar ouder dan mijn jongste dochter. Onze zoon is net zo oud (ook 23) maar ik denk dat het nog wel eventjes zal gaan duren voordat ikzelf oma word. Ze maken nog geen aanstalten (ik zou het wel leuk vinden stiekem ;-))

dit vind jij er van...

