Wat Kerst bracht…

Zo, dat hebben we ook al weer gehad.

Zoals gewoonlijk werd Kerst vooral doorgebracht met familie. Zaterdagavond na een hele lading hapjes genoten van een overdadig maar lekker maal bij m’n broer en zijn gezin. Er was ook wat ruimte en tijd om tussen elke gang een kaartje te leggen, wat door m’n broers schoonmoeder die ook van de partij was, bijzonder op prijs werd gesteld.

Gisteren kwamen onze beste vrienden voor het aperitief, en nadat onze kids en hun partners ons vervoegden, werd het natuurlijk cadeautjestijd. Elk om beurt mochten we één van de geschenkjes overhandigen aan wie we geloot hadden.  Spanning alom natuurlijk… 😉
Ik kreeg uiteindelijk een 10-beurtenkaart voor het zwembad, de nieuwste cd van Snow Patrol (Fallen Empires) en een nieuwe eau-de-toilette: Dior Homme Sport. Ik had mijn vrouw en dochter uitgeloot, en voor hen had ik het volgende in petto: een kledijbon voor vrouwlief, de cd’s “Music for men” van Gossip en “Sit down and listen to Hooverphonic”  van Hooverphonic + een waardebon van een juwelier voor onze dochter.
Iedereen tevreden!

Daarna nog lekker gegourmet samen, en in de namiddag koffietafel met de schoonfamilie. Wat ’s avonds een verlengstuk kreeg, en we nog uren een gezellig samenzijn hadden.

Een Kerst zoals het hoort dus… 😉

Groetjes,

Billy

♥

23 gedachtes over “Wat Kerst bracht…

  1. dag BIlly, Weblog is niet meer wat het geweest is, en al de vroegere loggertjes stoppen of zitten ergens anders. IK heb heel drukke weken achter de boeg, en weet niet of ik nog zal bloggen. Ik zit heel graag op fb, en mijn vrienden zitten daar ook. Dat wil niet zeggen dat ik de bloggers niet mis. Heb gelezen dat je naar Brugge bent geweest, en dat het prachtig was. Ik ben enkele weken geleden ook geweest met mijn nicht, en we hebben een supertoffe dag gehad. Kerst thuis gevierd met de familie. Was heel druk, een kerstmenu koken voor 11 personen, endaar ik al de hele week veel had moeten werken was ik op kerstdag zelf KO. De energie komt terug en morgen gaan we naar Rijsel. Wens je het beste in het nieuwe jaar
    groetjes

  2. Een kerst zoals het hoort: geslaagd. Hier was het ook zo, gezellig en leuk 😉 Nog enkele dagen en dan kunnen we weer herbeginnen met feesten. Alhoewel het hier een stuk soberder zal verlopen dan kerst. Geen kadootjes meer en minder uitgebreid aan de kook. Niet aan de kook zelfs, dan wordt het traiteur. Ik zal het jaar dus heel gemakzuchtig inzetten 🙂
    De beste wensen alvast voor het komende jaar Billy!!

  3. Je mag jezelf echt gelukkig prijzen met zo’n kerst idd. Nu nog even een paar dagen om wat bij te komen van ’t ene feest en voor te bereiden op het volgende. En aftellen natuurlijk.
    Fijne week nog!

  4. Leuk dat je zo genoten hebt van de Kerstfeesten 🙂
    Snow Patrol is in Leuven geweest, voor music for life, maar ik kon er jammer genoeg niet bij zijn maar volgens mijn zus was het fantastisch!

  5. OT. Bedankt voor die taallink, ik ga dat zeker eens bekijken en o ja, die foto waar je op reageerde is niet van onder het stadhuis. Die is genomen onder de vroegere Grand Bazar, je kunt zelfs een piepklein stukje zien als je aan de vitrine staat ( Ik denk dat het aan die dure sjacosse-winkel is 😉 )

dit vind jij er van...

