Voorzichtig zijn aub!

Ik weet het, wij weten het allemaal, enkel wanneer we met ermee geconfronteerd worden:  hadden we maar… maar te laat.
Het is maar enkele minuten van je tijd,  bekijk daarom dit filmpje nog eens en denk eraan bij het volgend glas.
Toch een prettig kerstmis gewenst !

Liefs,

Billy

21 gedachtes over “Voorzichtig zijn aub!

  1. Brrrr…ik heb maar een klein stukje bekeken, zoiets zie ik liever niet. Maar je hebt meer dan gelijk, alcohol en rijden gaan niet samen.
    Prettige kerst Billy!!

  2. bedankt Billy,
    zelfs al drink en rij je zelf niet, je geliefden kunnen ook altijd slachtoffer zijn!
    ik zou zelfs iedereen willen vragen dit door te sturen,
    men kan niet genoeg waarschuwen!

  3. Terrible! Drank maakt meer kapot dan je lief is … ik hou van een goed glas wijn, maar rijden met de auto doe ik daarna zeker niet meer. Zo onverantwoordelijk als sommige mensen zich gedragen met alle noodlottige gevolgen van dien. Je kunt er idd niet vaak genoeg op hameren.

  4. Zoiets hoop je nooit mee te maken en zeker niet als de oorzaak drank is of pillen.
    zelf neem ik nooit iets als ik moet rijden en mijn man drinkt helemaal geen alcohol.

    Fijne kerstdagen Billy!

  5. Amai, kvraag mij af hoe ze sommige van die beelden gemaakt hebben. Ik hoop het nooit mee te maken. Zelf zou ik echt niet drinken en rijden, maar spijtig genoeg zijn er genoeg gekken op de baan..

dit vind jij er van...

