Uitkijken naar…dEUS

Gisteravond hadden we onze vaste vriendenbende op bezoek, om (nogmaals) mijn 50e verjaardag te vieren met een drankje en een hapje (lees: meerdere drankjes en hapjes!). Het was heel gezellig, heel wat afgelachen ook. En ik werd ook nog verrast met een passend geschenk: een heuse mand met allemaal fantastisch lekkere biertjes, die me al meteen het water in de mond brachten. Plus nog voor 50 euro aan Waregembons, waarmee ik in meer dan 200 zaken terecht kan in onze stad.
Zoals gewoonlijk liep dit avondje uit tot in de vroege uurtjes, en was het 2u45 toen we (na opruimen en afwassen) ons bed konden induiken.

Vanavond ga ik met onze zoon en schoonzoon naar het optreden van dEUS, ook al een geschenk dat ik kreeg voor m’n 50e verjaardag. En ik kijk er écht naar uit. Als fervente muziekfan kan ik daar enorm van genieten. Artiesten bézig zien is nog altijd van een andere dimensie dan ze enkel te horen.

Groetjes!

Billy

19 gedachtes over “Uitkijken naar…dEUS

dit vind jij er van...

