Fleet Foxes – White Winter Hymnal

Ik had van hen al een logje (Fleet Foxes – He doesn’t know why), maar sinds ik hun optreden op Lowlands 2011 op tv zag, ben ik helemaal verkocht, en vind ik het dé ultieme tip voor mijn kerstkado!

Muzikale groetjes!

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier
Mijn muziekcollectie: klik hier

21 gedachtes over “Fleet Foxes – White Winter Hymnal

  1. IK BEN HÉLEMAAL VERKOCHT 😉

    wat een heerlijke muziek billy,

    het brengt me treug naar vroeger…
    toen het leven nog lekker lief en leuk was:-)

    heerlijk, ik g ahet meteen ophalen,
    “dank man” dikke dank”

    xxx

  2. Niet mis maar ook niet echt mijn ding. Maar ja, ben vandaag in een rock’n roll bui, er moet overal wat vaart achter zitten 🙂 Morgen vind ik het mss een supernummer, mijn smaak is heel variabel 😉

dit vind jij er van...

