Day after

Via deze weg wil ik iedereen nog bedanken voor de lieve verjaardagswensen!
Zoals te verwachten viel, heb ik gisteren heel wat bezoek gekregen voor m’n 50e verjaardag.

Het begon met onze beste vrienden aan de koffietafel. Omdat het nog redelijk rustig was hadden we nadien nog wat tijd om een partijtje te kaarten. Rond 17u begon dan heel wat meer familie en vrienden toe te stromen, en werd er heel wat geklonken en gesnoept van alle hapjes.
Ik werd ook danig verwend met passende geschenken: van vrouwlief een nieuwe rugzak (om mee te nemen naar het werk), van de kids een ticket voor het optreden van dEUS in Vorst Nationaal op 17/12, en natuurlijk veel drank…wijn en bier.

Maar het mooiste geschenk was toch de aanwezigheid van m’n vrienden, die bezorgde mij een mooie verjaardag.

Groetjes,

Billy

17 gedachtes over “Day after

  1. Als laatste benoemd, maar met de hoogste waardering: vrienden. Ze zijn inderdaad onbetaalbaar, echte vrienden. Ik heb ze ook. Dacht dat er andere mensen in mijn leven waren die in rang van belangrijkheid hoger stonden dan die vrienden. Maar dit korte blogje stemt me tot nadenken. Ben er nog niet uit…………….

  2. Vrienden kunnen toch zo’n schatjes zijn 🙂 , wat zouden we doen zonder?? Leuk dat je zo’n toffe verjaardag had maar ik had echt niets anders verwacht 😉 Een leuk kado van je vrouw, daar ga je de volgende 15 jaar nog veel deugd van hebben 🙂

dit vind jij er van...

