Feesten!

Ik sukkel al enkele weken met een pijnlijke schouder. Ik had daarvoor al medicatie genomen, maar de pijn bleef aanhouden. Gisteren nog ’s naar de huisarts, en die heeft me een week rust voorgeschreven. Samen met een verdubbeling van de medicatie zou dat volgens hem toch verlichting moeten geven. We zien wel…


Vandaag wordt Mero gedoopt, ons kleinzoontje is al een maand oud, wat vliegt die tijd toch! En daarna gaat de babyborrel door.
Onze dochter en schoonzoon verwachten erg veel volk, en dat vraagt heel wat voorbereiding. Deze morgen alles klaar zetten in de feestzaal waar de babyborrel doorgaat, en maken dat de bubbels (cava) gekoeld raken.
Ook in het aanmaken van hapjes gaat veel tijd kruipen, en dan is het ook wel een meevaller dat ik daar een handje kan in toesteken. Het wordt dus een drukke dag, en ik vrees dat het feest wel ’s tot in de vroege uurtjes kan uitlopen… 😉

En morgen nog maar ’s feest, want dan verjaart vrouwlief. Dat betekent hier eveneens een vol huis, met bezoek van familie en vele vrienden.

Ik wens jullie allen een fijn weekend toe!

Liefs,

Billy

24 gedachtes over “Feesten!

  1. Medicatie, nog meer medicatie… Misschien is het probleem op te lossen door de doorbloeding te stimuleren?! Medicijnen zijn tenslotte een aanslag op je organen, en vaak komt schouderpijn door een spier of pees probleem.
    Een enkele keer een slijmbeursontsteking en dan is medicatie in de vorm van een spuit gewenst.
    Beterschap er mee

  2. Een ‘crowded’ weekend en bij jullie zelfs ‘crowded house’. Maar wél leuk!
    Veel plezier met alles en zorg dat je je schouder ontziet met het hapjes maken!
    Wat een schatje, jullie kleinzoon! En de felicitaties voor je vrouw!

  3. Wat een scheet is die Mero toch! Liehief!
    Maar over je schouder, zit daar soms een ontsteking? In dat geval moet je daar echt rustig mee aan doen, sterkte!
    En aan de andere kant gefeliciteerd met vrouwlief, fijn feestweekend gewenst!

  4. Beterschap met je schouder,alvast Gefeliciteerd met je vrouw en wat zeg je bij een doop…doopse??(Het is een prachtig ventje die Mero)Fijn weekend!

  5. oei billy, een pijnlijke schouder… dat komt aan hé,

    ben je voorzichtig daar mee, en met de doop van mero, wens ik jullie héél veel genoegen, dat gaat vast een fijne dag worden,

  6. ik hoop dat je schouder vlug beter is, al denk ik dat medicatie niet altijd de oplossing is.
    Maar je hebt het te druk om te treuren, geniet van je feestjes :o) en voorzichtig met de cava eh

  7. Gefeliciteerd met alle feestelijkheden, en beterschap voor je zere schouder. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar zou het aan de leeftijd liggen? Ik heb vorig jaar 6 maanden fysio gehad om mijn schouder weer te mobiliseren….

  8. Hapjes, borrel……ik zie het al; de kleine wordt met de fles groot gebracht 🙂
    Gefeliciteerd met de doop van je kleinkind Billy. En beterschap wat je schouder betreft.

  9. ik lees ‘achterstevoren’ heb dus alles al gelezen van een mooi weekend.
    wat een prachtig knulletje zeg!
    sterkte met de schouder, kan een langdurige kwestie worden (sprak zij helaas uit ervaring)

dit vind jij er van...

