Dandy Warhols – Every day should be a holiday

Vanavond ga ik samen met 4 vrienden naar een bluesoptreden kijken, ik kijk er al naar uit!

Om in de sfeer te komen deze song van de Dandy Warhols. Deze groep werd opgericht in 1992, en de groepsnaam verwijst naar artiest Andy Warhol. Het liedje dat ik hier plaats hoort eigenlijk goed bij m’n levensfilosofie… 😉
Door de 11e november zijn de meeste Belgen trouwens al in weekendstemming…yeah!

Muzikale groetjes,

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier
Mijn muziekcollectie: klik hier

28 thoughts on “Dandy Warhols – Every day should be a holiday

  1. Volgens mij ben je al geweest als ik het zo zie aan de datum, en volgens mij heb je het geweldig gevonden.
    Muziek is en blijft mooi, en live geeft het zoveel meer mee.

    Goed w-end.

  2. O, ik dacht dat ik al een reactie had geplaatst. Zeker niet doorgekomen. Leuke vondst: Dandy Warhols! Je ben al op de helft van je weekend. Veel plezier nog voor de andere helft in ieder geval!

dit vind jij er van...

