Opa!!!

Sinds 14u40 ben ik opa van:

 

MERO

 

3,440 kg

52 cm

De bevalling is wat moeizaam verlopen omdat Mero een sterrenkijkertje was, maar uiteindelijk is alles goed verlopen

Liefs,

Billy

โ™ฅ

51 gedachtes over “Opa!!!

  1. Ach, een sterrenkijkertje? Misschien wel gek dat ik niet weet wat dat is. Had hij zijn gezichtje naar boven?
    Maar opa Billy! Fantastisch! Ik ben erg blij voor jullie met dit nieuwe wereldwonder en ik wens Mero heel veel geluk in zijn leven.

  2. __
    .
    | |
    ………………. __\||/____
    .\\……………|’-|–| .\\….\
    ..\ \_………..|–|—|..\\ ….\
    ../ L \____,/——-\___\___\
    .|LOL|————-O—– —-,\
    ..\ L /______,—”———–, /
    ../ /………….\_________ ,/
    .//………….____//___ __\\__/

    Ik hoop dat hij goed aankomt. Moeilijk sturen zo’n ding ๐Ÿ˜‰

  3. Lieve Billy
    Een nieuwe dimensie in je leven begint, want het is niet te geloven dat je kind een kind heeft en dat jullie nu Opa en Oma zijn. Dat is onvoorwaardelijke liefde:) Geloof mij maar! Veel geluk voor de kleine Mero en zijn ouders toegewenst en ook voor jullie nu als grootouder. xxx Betty

  4. Opa en Oma,

    HARTELIJK GEFELICITEERD met de geboorte van jullie eerste KLEINKIND.
    En natuurlijk ook aan de ouders mijn gelukwensen.
    En nu maar heel veel genieten samen!!!!!

    Lieve groetjes,
    Meiske

  5. ohh wat fijn billy,
    nu ben je opa van een …
    meisje of jongen, want de naam mero ken ik niet:-)

    van harte gefeliciteerd op en oma,
    veel geluk met dit kleine nieuwe mensenkind,

    • bedankt, Roosje!
      Niet verwonderlijk dat je de naam Mero niet kent hoor, die bestond eigenlijk nog niet eens. De oorsprong is een leuk verhaaltje waar ik later ’s zal over loggen… ๐Ÿ˜‰

      Mero is een zoontje trouwens!

  6. Prachtig!! En op zo’n moment wordt er niet alleen een kindje geboren, maar ook een papa en mama, ooms, tantes, opa’s, oma’s en nog veel meer andere familieleden. Leuk he??

    Gefeliciteerd familie Billy en nu heel, maar dan ook heel erg lang gaan genieten van Mero!!!

    -xxx-

  7. Billy, een dikke proficiat opa heel tof , dat moet een zeer goed gevoel geven.

    Na 4 dagen rust kom ik je hier eens begroeten en een zeer mooi feestdag wensen.
    Een dag om afscheid te nemen en terugdenken aan overleden geliefden, familie, buren.

    Michael

  8. Ik zie dit fotootje nu pas. Mijn reactie: Wat schattig en lief.
    Ik neem aan dat we meer foto’s te zien krijgen.
    Bijvoorbeeld elke woensdag รฉรฉntje, dan zie we
    Mero gewoon opgroeien. Goed idee van me?
    Groetjes
    Mara

dit vind jij er van...

