Druk!

Het werd een drukke week voor mij

Maandag zag ik in m’n feedreader een onoverkomelijk aantal nieuwe logjes, begrijpelijk dat ik die niet in 1 dag kon bezoeken of reageren erop. Dat het dus een tijdje geduurd heeft voor ik bij jou langs kwam wordt dus hiermee verklaard… ๐Ÿ˜‰

Kwam er ook nog dinsdag en woensdag bij waarop ik bij onze dochter ging gaan schilderen. Aangezien zij eind deze maand moet bevallen (wat volgens de gynaecoloog wel eens begin november zou kunnen zijn), moest de kinderkamer dus klaar zijn. De muren waren reeds voorzien van vliesbehang, en ik voorzag die dus van een mooi kleurtje.

Donderdagavond had ik voor ik naar m’n werk vertrok een cursus die me alle geheimen van Google leerde (vรฉรฉl mรฉรฉr dan alleen maar een zoekmachine!).

En gisteren heb ik nog ’s van het zonnige weertje genoten om m’n racefiets weer ’s van stal te halen…

Vanavond gaan we met vrienden naar een optreden van Kris De Bruyne in Cultuurcentrum De Schakel, nadat we eerst een hapje gaan eten op het eetfestijn van de Chiro.

En morgen hoop ik nog ’s te kunnen zwemmen in de voormiddag, en is er in de namiddag voetbal.

En zo vliegt die week weer voorbij…

Groetjes,

Billy

โ™ฅ

21 thoughts on “Druk!

  1. Mijn reader werkt een tijdlang niet en dan weer wel, dan kan je je voorstellen dat er soms ook ’n hoop bij elkaar loopt.
    Ik wens je in ieder geval veel plezier Billy, met je vrienden bij Kris de Bruyne.

  2. De weken vliegen inderdaad voorbij maar beter dat ze goedgevuld zijn dan dat we moeten zeggen dat we ons doodvervelen ๐Ÿ™‚ Leuk zeg om bijna grootouder te worden, spannende weken in het verschiet.

  3. Soms snap ik niet dat je nog tijd hebt om adem te halen of een logje te schrijven Billy! ๐Ÿ™‚ Maar ik geniet altijd wel van jullie uitstapjes!!

dit vind jij er van...

