Enkele foto’s van ons vriendenweekend

de jachthaven op het Eilandje, met het MAS op de achtergrond
havenrondvaart: de eerste industriële gebouwen dagen op
havenrondvaart: één van de mastodonten van de MSC-rederij ligt in een droogdok voor onderhoud

 

havenrondvaart: het kerkschip voor de gelovige schippers
havenrondvaart: één van de grootste containerschepen ter wereld, de MSC Ivana, wordt door sleepboten begeleid om aan te meren in het Delwaidedok
havenrondvaart: de MSC Ivana kan zo'n 14500 standaard containers vervoeren - indrukwekkend!!!
havenrondvaart: nog een klein duwtje, en de MSC Ivana ligt op z'n plaats
havenrondvaart: enorme kranen nemen de containers op en plaatsen die aan de kade
een brede grijns bij het zien van dit plaatje... 😉
in het Kijkdepot van het MAS
...vind je een rijke collectie schilderijen...
exotische kunstobjecten,...
...en allerhande prullaria. Allemaal gratis te bezichtigen bij een bezoek aan het MAS
uitzicht op het MAS-panorama - West
uitzicht op het MAS-panorama - Noord
uitzicht op het MAS-panorama - Oost
uitzicht op het MAS-panorama - Zuid

 

23 gedachtes over “Enkele foto’s van ons vriendenweekend

  1. Mooi hoor Billy! Nu krijg ik nóg meer zin om naar Antwerpen te gaan. Ik heb ook ooit een havenrondvaart gemaakt daar (volgens mij in 1994) maar ik heb niet zo goed opgelet geloof ik.
    Het MAS lijkt me prachtig.

dit vind jij er van...

