Weekendje weg

Vannacht nog 1 nachtje werken, en dan kunnen we morgen namiddag vertrekken. Komend weekend hebben we nl. ons traditionele vriendenweekendje. Dit doen we nu al jaren, ooit begonnen als familieweekend, en nadien uitgegroeid naar onze vaste vriendenbende. Zo vertrekken we morgen met z’n tienen op verrassingsweekend. Even traditioneel ben ik het die onze weekendjes organiseer , en voor dit jaar heb ik voor de verrassing gekozen. Ik heb er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat we ons niet gaan vervelen, en ook regelmatig iets zullen bijleren. Ik heb er heel wat voorbereiding aan gehad, en alles tot in de puntjes geregeld. Het plezier zal ongetwijfeld wel komen, dat staat vast.

Waar ik al erg naar verlang is om het gezicht van onze vrienden te zien, als het tijd is om te vertrekken. We spreken af bij vrienden die aan het station wonen, wat makkelijk is om onze wagens kwijt te raken op de grote parking daar. Maar als ik ga vragen om hun bagage uit de wagen te halen, omdat we nl. met de trein vertrekken…zullen velen al met de mond open staan kijken… 😉

Ik wens jullie in elk geval al een fijn weekend toe, aan het weertje zal het niet liggen want de weergoden zijn mij (en m’n vrienden) deze keer veel beter gezind dan vorig jaar…

Liefs,

Billy

29 thoughts on “Weekendje weg

  1. Meteen al een verrassing dus, dat belooft wat. Toch ook wel gemakkelijk om je te laten rijden ieder kan zijn pintje nemen zonder temoeten blazen.
    Veel plezier. Groetjes.

  2. ik geloof graag dat jij er heel veel werk en tijd in gestoken hebt, billy, maar dat gaat ongetwijfeld héél erg gewaardeerd worden door je vrienden!

    jullie gaan een onvergetelijk weekend beleven, zoveel is zeker! 😀

    heel veel plezier, billy!

  3. Nog zonder te weten wat je georganiseerd hebt, lijkt het me al leuk. Tegen de tijd dat je dit leest heb je het allemaal achter de rug en zul je ons waarschijnlijk amuseren met een relaas. Verheug me er al op.

  4. Heerlijk joh, er eventjes tussenuit met vrienden. En wat heb je een mooi weer meegekregen…. Een ieder krijgt het weer dat ie verdient zegt men wel. Met jou als organisator zit het wel snor. Want jij hebt zowel oog voor de natuur als voor de vele prachtige oude stadjes die België rijk is. En je geeft er vast ook nog wel een sportieve draai aan. Veel plezier! Maak er een mooie herinnering van!

dit vind jij er van...

