Steve Miller Band – The Joker

Ik hoorde gisteren de Steve Miller Band op radio 1 toen ik huiswaarts reed na m’n nachtelijk werk. Het leek al eeuwen geleden dat ik deze groep nog hoorde. Spijtig, want die mannen hebben toch wel een aantal prachtige songs bij elkaar geschreven. Daarom één van hun grootste hits hier nu als aanloop naar het weekend…

Fijn weekend!

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier
Mijn muziekcollectie: klik hier

17 gedachtes over “Steve Miller Band – The Joker

  1. In de jaren negentig is dit nummer ook nog eens uitgebracht. Heerlijk, het klonk zo anders als de rest van de muziek. Mijn vader had nog veel meer van deze muziek… mijn kennismaking met de echt goede muziek.

dit vind jij er van...

